וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על איזה סלב מתחרות הפקות הריאליטי 'אמזונס' ו'הישרדות VIP'?

24.2.2015 / 7:47

שתי ההפקות, שנמצאות בשלבי ליהוק ראשונים, מנסות ללהק לשורותיהן מפורסמת אחת שתעורר לא מעט עניין במידה שתלוהק. היא מבחינתה, מעוניינת יותר בהפקת ה"אמזונס". אז מי היא? כנסו. וואלה! סלבס חיה בסרט

מלכות יופי. גל הפקות, מערכת וואלה! NEWS
הישרדות או אמזונס?/מערכת וואלה! NEWS, גל הפקות

זה לא סוד שריאליטי טוב תלוי בעיקר בליהוק המוצלח שלו. הביצה עמוסה בפליטי ריאליטי, אבל רק אלו שהיו באמת מעניינים נשארו בתודעה ולא נעלמו אל תוך הפלאשים של צלמי הפפראצי. זו אולי הסיבה שבימים אלו שתי הפקות ריאליטי בולטות רבות על מתמודדת מאוד מעניינת.

בימים אלו, מתקיימים סבבי ליהוקים לשתי הפקות חדשות: 'הישרדות VIP' של זכיינית ערוץ 2 רשת, ו'אמזונס' של הזכיינית המתחרה קשת. שתי ההפקות, כך על פי מקורות, פנו לנערת ישראל, דורון מטלון, במטרה ותקח חלק בתכנית הריאליטי שלהם.

מלכות יופי. גל הפקות, מערכת וואלה! NEWS
הביקיני הזה עובר מסך? דורון/מערכת וואלה! NEWS, גל הפקות

מקורבים למטלון סיפרו לוואלה! סלבס, כי בהפקות השונות ממש נלחמים על מטלון ומנסים לפתות אותה בהצעות שונות ואטרקטיביות. "משתי ההפקות פנו אליה", סיפר מקורב, "שתיהן מאוד רוצות אותה כי יודעים שהיא תיצור עניין, אבל היא עדיין לא החליטה". בנוסף, ידעו המקורבים להגיד שנערת ישראל דווקא פוזלת יותר לכיוון הפקת ה"אמזונס" וככל הנראה תחתום איתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דורון מטלון שספגה גידופים בקו מהדרין, כיום היא דוגמנית.. דרור עינב
דורון מטלון שספגה גידופים בקו מהדרין, כיום היא דוגמנית./דרור עינב

כזכור, מטלון פרצה לתודעה כשהפכה לסמל המאבק להדרת נשים, לאחר שספגה קללות ויריקה מאדם חרדי, כשעלתה לאוטובוס בירושלים וסרבה לעבור לחלק האחורי. מטלון, שהתבקשה על ידי הדתי לעבור לספסל האחרון, על מנת שלא לעמוד בין האברכים - סרבה, ובעקבות כך זכתה לקללות ויריקה מאותו בחור.לאחר מכן, פצחה מטלון בקריירת דוגמנות ואף נבחרה לנערת ישראל 2014.

אם לא די בכך, לאחרונה שמה של מטלון עלה שוב לכותרות, לאחר שבמהלך טקס מיס עולם, הצטלמה לתמונה משותפת עם מיס לבנון - אקט שגרם למהומה רבה ולהשמעת גינויים רבים בלבנון, עד כדי דרישה לשלול ממיס לבנון את התואר.

מסוכנות יולי, המייצגת את מטלון, סרבו להגיב לידיעה.


וואלה! סלבס קיבלה הצעה להשתתף ב'הישרדות', אבל אחרי שהסבירו לה שהיא לא יכולה לצוד חיות בטבע - היא ויתרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully