וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון חונקת, ג'ניפר לופז מתפשטת: מה שלא ראיתם בטקס האוסקר

23.2.2015 / 15:16

אניסטון השתוללה על השטיח האדום ואז הפריעה לסטארית אחרת בזמן צילום סלפי. התחתונים של מנחה הטקס כיכבו מאחורי הקלעים ומה שקרה בשירותים של האולם. וגם: מי הכוכבות שחשפו הכל במסיבות של טקס האוסקר? וואלה! סלבס מסכמת

עונת הטקסים הנוצצים ביותר בעולם בשנת 2015 הגיעה אמש (א') לשיא הוליוודי - עם חלוקת פסלוני אוסקר זהובים, לכל השחקנים המצטיינים של השנה. כבר בחנתם את השמלות והחליפות של הכוכבים החביבים עליכם כשצעדו על השטיח האדום וגיליתם מי היו אלה שזכו לכבוד הגדול ביותר בתעשיית הקולנוע האמריקנית, אך כעת, וואלה! סלבס החליטה לרכז בפניכם דווקא את אותם רגעים, שכנראה לא תזכו לבחון במקומות אחרים. משמלות נטולות בד ועד למצלמה שחדרה לתא שירותים באולם השמור - זה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שקרה מאחורי הקלעים של טקס פרסי האוסקר.

ג'ניפר אניסטון, ג'סטין ת'רו. AP
זוג מנצח? ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו/AP

ג'ניפר אניסטון לא בכתה, אלא זכתה!

אנשי האקדמיה לקולנוע השתינו בקשת על ה"חברה" הכי מפורסמת בעולם, ג'ניפר אניסטון, כשלא העניקה לה מועמדות על תפקידה בסרט המוערך "Cake"? אם כך, נדמה שאין סיבה שלא להזמין אותה לטקס ולזרות מלח על הפצעים, רק כדי שתוכל לבחון את חברותיה למקצוע נלחמות על הפסלון וצוחקות מאחורי גבה.

זו כנראה הסיבה שמיס אניסטון ארזה את הארוס הלוהט ג'סטין ת'רו, בחרה שמלה חושפנית והגיעה לטקס במצב רוח מרומם - כזה שגרם לה להפוך חיבוק חם לטלטול היסטרי של חברתה הצעירה לביזנס, הכוכבת העולה אמה סטון, כאשר פגשה אותה על השטיח האדום. אניסטון, לא משנה כמה ממורמרת, מסוממת או שיכורה (מאהבה, ברור שמאהבה) את, שמרי על פאסון. חוץ מזה, סטון שבירה!

ג'ניפר אנסיטון, אמה סטון. GettyImages
כמה אהבה? אניסטון נצמדת לאמה סטון/GettyImages
ג'ניפר אנסיטון, אמה סטון. GettyImages
הגב נתפס? כמעט. אניסטון מניפה/GettyImages
ג'ניפר אנסיטון, אמה סטון. GettyImages
"הרמת לי, כפרה"/GettyImages

כאילו זה לא הספיק, המושב שנשמר עבור אניסטון הנהדרת, היה רק בשורה השנייה של האולם. נו, מאחורי שלל כוכבי איי ליסט, בהם אחת - ג'ניפר לופז. איך נקמה ה"חברה"? פוטו בומב לעוד צילום סלפי מתיש של לופז, שרק רצתה לשלוח לאמא תמונה של עצמה עושה פאן עם היפותתתת!!!1! שלה, אך זכתה לעוד זוג אופנתי בפריים. שיכורה, נו מה.

ג'ניפר אניסטון, ג'ניפר לופז. אינסטגרם, צילום מסך
רגע, אניסטון הגיעה שיכורה לטקס? נדחפת לסלפי של ג'ניפר לופז/צילום מסך, אינסטגרם

מאחורי הקלעים של ניל פטריק האריס

בסדר, אז כבר בטח ראיתם את ניל פטריק האריס, השחקן-כוכב שהנחה את הערב הנוצץ - עולה לקטע היתולי במיוחד של עירום ותחתונים לבנבנים על הבמה, כך שהכל משודר מול מיליוני בני אדם לייב. המנחה הגאה אולי סיפק את הקטע המעניין ביותר של הערב, פחות או יותר (לא משהו שלא בחנתם בפפראצי מחוף הים).

לא שהיה לו במה להתבייש (גאווה וכאלה), אבל כנראה שלא ראיתם את "דוגי האוזר" כשהוא מבלה בתחתונים בצילום אחורי לוהט. תודה לאל על הסמארטפונים של פועלי הבמה!

ניל פטריק האריס. אינסטגרם, צילום מסך
תרתי משמע. ניל פטריק האריס/צילום מסך, אינסטגרם

מה קורה בתא השירותים של מארון 5?

ליידיז, ג'נטלמן, תמיד חלמתם להיכנס לתא שירותים עם סולן להקת מארון 5? טוב, אדם לוין כבר נשוי באושר לאישה של חייו, כך שצילום החזרה שערכו חברי הלהקה בשירותי האולם - כמה דקות לפני שעלו להופיע על הבמה - הוא הכי קרוב שתגיעו לכיבוי צופים משותף עם הצ'ארמר. תודה לאל על אינסטגרם.

#BathroomWarmups #Oscars #Glamour :) @jamesbvalentine @adamlevine

A video posted by △△△ (@jesseroyal) on

היידי קלום יודעת, אפטר פארטי היא ה-מקום להתערטל

עזבו אתכם מהגלימות המפוהקות או מהעיצובים הממוחזרים שנצפו אמש על השטיח האדום, הכוכבות יודעות שכדי לייצר עניין של ממש באל.איי - עליהן כנראה לחשוף טפח. השנה, זה קרה רגע אחרי שהטקס הרשמי הסתיים, כלומר במהלך מסיבות האפטר פארטי של הוליווד, בהן ההילולה המפורסמת של המגזין "ואניטי פייר" והאירוע המסורתי שעורך אלטון ג'ון.

שימו לב לשמלה בגד הגוף של הדוגמנית אירינה שייק (פוסט רונאלדו), לתחליף לשמלת "אלמנה שחורה" (רק עם הישבן בחוץ) של הזמרת ריטה אורה ולכמה פיסות הבד שחוברו להן יחדיו - רק כדי להסתיר את איבריה המוצנעים של הטופמודל היידי קלום (טוב טעם תמיד היה שמה השני). שקוף, אבל לא בטוח שאופנתי.

אירינה שייק. GettyImages
אירינה שייק בחצי אאוטפיט/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
ריטה אורה שכחה את התחתונים בחדר ההלבשה/GettyImages
היידי קלום. GettyImages
היידי קלום ויתרה על תוספת השיפון/GettyImages

אם כבר שקוף, ג'יי לו (ההיא מהסלפי למעלה) השילה את השכבות השיפון והטול בצבע זהוב-אדמה, לטובת שמלת מסיבה אחרת לחלוטין. אם אפשר לקרוא לחתיכת הרשת המנצנצת שלבשה, זו שמבליטה בעיקר את הבלינג הפיזי של הזמרת (כל הציצי הזה שבחוץ), "שמלה". איי, מאמא!

ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'ניפר לופז/GettyImages

לעומת הנשים הענוגות שרק חיכו להזדמנות לא ללבשו כלום על השטיח האדום (קלום, לא לובשת כלום, הא!) - כריסטינה אגילרה ילדה, רזתה, השילה ממשקלה וחיטבה את קימוריה, רק כדי שבסופו של דבר תלבש שמלה הדוקה שהופכת אותה ל... סוג של נמר? נחש לבקן? זברה בלי צבע שחור? לא, היא סתם דיווה נטולת טעם.

כריסטינה אגילרה. GettyImages
חיה רעה. כריסטינה אגילרה/GettyImages

ליידי גאגא מריחה כמו אקונומיקה

צחקתם כשראיתם את הכפפות של ליידי גאגא, אלה שהפכו את הכפפות שלבשה אמל קלוני לטקס גלובוס הזהב לדוגמה למופת אופנתית? זה רק כי כנראה לא הבחנתם בקליפס לשיער שעיטר את הפריזורה של אם כל המפלצות, שכנראה השאיר את תיק היד בצורת דלי ואת מקל המטאטא שעליו רכבה לעבר השטיח האדום בחניון. או בארון השירות. או משהו.

ליידי גאגא. GettyImages
ליידי גאגא גנבה את הכפפות של המנקה/GettyImages
ליידי גאגא. GettyImages
ואז החליפה לשמלה של מורטישיה אדאמס/GettyImages

נחשו מי הגברת שתלויה על השנדליר

רמז, למרות בעלה הנאה שהיה שמח להשוויץ באמנית המוכשרת, היא בדרך כלל הולכת עם הפאה הבלונדינית שלה הפוכה. כשהיא מכסה את הפנים. כשהיא מוותרת על שקית הנייר.

סיה. GettyImages
מי אני ומה שמי? במסיבה של אלטון ג'ון/GettyImages
סיה. GettyImages
ואז סיה חזרה למראה הרגיל שלה באירוע של ואניטי פייר/GettyImages

ואז גם זה קרה...

אופרה ווינפרי. אינסטגרם, צילום מסך
אופרה ווינפרי מתרגלת מעטפות/צילום מסך, אינסטגרם
ג'ראד לטו. GettyImages
ג'ראד לטו משתגע מאחורי הקלעים/GettyImages
ג'וליאן מור, אמה סטון. AP
אמה סטון וג'וליאן מור חושפות את הגב!/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully