וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "מעושרות" בדרך ל"הישרדות VIP"?

23.2.2015 / 1:02

התגעגעתם לפה הגדול של כוכב "מועשרות", פיליפ וזנה? כי בקרוב יש מצב שתקבלו אותו בריאליטי נוסף - אבל בתנאי שטח שונים. זה כולל אי בודד, הרבה אורז ומעט מותרות. וואלה! סלבס סורבייבר

מעצב השיער פיליפ וזנה. יותם רונן
אתה השורד האחרון? פיליפ וזנה/יותם רונן

אם התגעגעתם לאחד האנשים עם הפה הכי גדול בעולם הריאליטי המקומי, הספר פיליפ וזנה, אז יש סיכוי לא קטן שבקרוב תקבלו ממנה גדושה שלו על מסך הטלוויזיה שלכם. הפען מדובר בעוד ריאליטי, אך בתנאים שונים קצת.

אחרי שהכניס את מצלמות ערוץ 10 לעולמו ונתן להם פיסה מחיי האושר והעושר של מעצב שיער ידוע, וזאנה בן ה-46, נמצא בימים אלו, במגעים עם הפקת תוכנית הריאליטי "הישרדות". פורמט התחרות, שעבר לאחרונה לזכיינית ערוץ 2 רשת, החל לאחרונה בחיפוש אחר מפורסמים שיסכימו להשתתף בעונת VIP, שאותה הם מתכננים לצלם בקרוב.

מעצב השיער פיליפ וזנה. יותם רונן
לאכול מה? אני לא מכניס מוח של פרה לפה! פיליפ וזנה/יותם רונן

אם הכל יילך כמתוכנן ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, וזנה יחליף בקרוב את ארוחת הערב במסעדות הפאר - בארוחה שכוללת כוס אורז לבן ביום. בתיאבון.

לפי גורמים בסביבתו של וזנה, מלהקי התוכנית רצו ללהק דמות הרחוקה כמה שיותר מהטייפקאסט של השורדים, "אחד כזה שלא רגיל לתנאי השטח של הג'ונגלים, ווזנה הוא ליהוק מושלם לכך", סיפרו. כך שאין פלא שהמשא ומתן בין הצדדים, לגבי השתתפותו של המעושר בתחרות, שינחה גם הפעם גיא זוארץ, מתנהל בימים אלה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גיא זוארץ חוזר גם הוא לעמדת המנחה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת מסרו בתגובה: "אנו שמחים על ההתעניינות סביב הליהוקים והעונה החדשה של הריאליטי המצליח 'הישרדות' אשר עבר לרשת. אנו נמצאים בשלבי ליהוק ראשונים, וכשיהיה מה לעדכן, נעשה זאת בשמחה". אוקיי.


וואלה! סלבס לוהקה לריאליטי "הרווקה : ממורמת חסרת תקנה מחפשת אהבה", אבל התוכנית בוטלה אחרי פרק אחד.


וזנה ב"הישרדות", מתאים או פחות? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully