וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחתוני סבתא אאוט, רוני דלומי מעדיפה חוטיני

21.2.2015 / 0:41

הזמרת והשחקנית החייכנית נדרשה לענות על בוחן הפתע - ולא התרגשה משלל השאלות החטטניות. כלומר, עד ששאלו את דלומי על הרגלי הלבוש התחתון שלה, מה שגרם לה להסמיק. וואלה! סלבס מתבגרת

אבי כהן מאיה בן ניסן

תארו לעצמכם שהייתם כוכבי נוער לוהטים, כאלה שמבדרים את הצעירים וההורים במקביל וגוררים אחריהם גל של מעריצות צווחניות - הייתם חושפים בפני הילדודס את התחתונים? לכן, תארו לכם מה היתה התגובה של רוני דלומי, אחת הזמרות/ שחקניות/ מולטי טאלנטיות הצנועות של תעשיית הבידור המקומית, כשנדרשה לבחור בין תחתוני בוקסר מחממים לחוטיני סקסי במסגרת בוחן הפתע של וואלה! סלבס. מביכוש!

רוני דלומי. אבי כהן מאיה בן ניסן, צילום מסך
בחורה רומנטית. רוני דלומי/צילום מסך, אבי כהן מאיה בן ניסן

בסופו של דבר, אחרי גלגול עיניים ומעט סומק על הלחיים, דלומי חשפה כי היא חובבת חוטיני. פלא שכאשר הזמרת נכנסת למיטה היא מעדיפה להתכסות היטב. "תמיד קר לי", היא מגלה בחיוך גדול. טוב, אולי זה קשור לעובדה שההלבשה התחתונה שלך בקושי מסתירה משהו?

עם זאת, כשמדובר בחיי האהבה שלה, היא קצת פחות בקטע של סטוצים לרגע וחצי וקצת יותר בעניין של רומן רומנטי במיוחד. אם צלמי הפפראצי יתפסו אותה עם אחד כזה, היא לא תברח או תנסה להסתתר, למרות שדלומי מודעת לכך שאינה "מאלה שיורדים להם לחיים", לדבריה. חמודה.


מאז שהיתה בת 18, וואלה! סלבס מעדיפה תחתוני סבתא. נשמה זקנה.


רכלו על בוחן הפתע של רוני דלומי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully