וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

20.2.2015 / 1:21

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדות לא קלה בצל התמכרותו של אביה. ריהאנה עם משפחתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# ריהאנה (ששמה האמיתי הוא רובין ריהאנה פנטי), נולדה בסיינט מייקל שבברבדוס. אמה מוניקה, במקור מגיאנה, היא רואת חשבון בגמלאות, ואביה רולנד, הוא מנהל מחסן ממוצא אירי. יש לה שני אחים צעירים בשם רורי וראג'ד, ועוד שלושה אחים למחצה מאביה, שכל אחד מהם נולד משלוש אימהות שונות ממערכות יחסים קודמות של האב (!).ילדותה של רובין לא הייתה קלה, ומשפחתה סבלה קשות מהתמכרותו של האב לקראק, קוקאין ואלכוהול מה שהוביל לגירושיה של הוריה כאשר הייתה בת 14.


# למרות הילדות הקשה והמראה העדין שלה, כאשר היתה בת 14, בזמן לימודיה בתיכון, הפכה רירי להיות צוערת ביחידת משנה בצבא של ברבדוס, מי שהייתה המפקדת שלה היא הזמרת שונטל (impossible).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר בגיל 14 הייתה צוערת צעירה. רירי/מערכת וואלה!, צילום מסך

# הזמרת מברבדוס הודתה שהיא לא מעריצה גדולה של אוכל מקסיקני, סיני ויפני וממש לא אוהבת אוכל הודי. היא גם סיפרה שהיא לא מעריצה גדולה של ירקות. אז מה היא כן מכניסה לפה שלה? היא מעדיפה לאכול פירות ומים כדי להשאר בריאה, ואוהדת גדולה של אוכל איטלקי. בסיבוב ההופעות שלה היא מבקשת בפירוש שמאחורי הקלעים יהיה מלא ג'אנק פוד!


# בכל פעם שריהאנה הולכת לעשות שעווה במפשעה שלה, היא מבקשת שהקוסמטיקאית שתטפל בה תהיה אשה מבוגרת שלא מדברת אנגלית. הסיבה: בכל פעם שהלכה לקוסמטיקאית צעירה שזיהתה אותה, הסיטואציה הפכה למביכה ולא נוחה עבורה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סטייל ID – ריהאנה. GettyImages
כדאי לבקר בברבדורס ב22 לפברואר אז חוגגים את יום ריהאנה!./GettyImages

#רירי גדלה בסביבה דתית כילדה ואף היתה עדה לטקס גירוש שדים בבית של חבר, בעבר סיפרה על המקרה "הם התפללו סביב שולחן, היו ילדות, אבל אחת הבנות פשוט קמה מהשולחן והחלה לצעוק, מיד המבוגרים לקחו אותנו ונעלו אותנו בשירותים כי לא רצו שאנחנו נראה את זה. בכל פעם שהם החלו להתפלל היא שוב החלה לצעוק בקול הכי מוזר, עכשיו זה מצחיק אותי אבל אז פשוט רציתי לחרבן במכנסיים מרוב פחד". עד היום ריהאנה מסרבת להכנס למלון החביב על הסלבס האמריקאים, "שאטו מרמונט", בהוליווד כי היא מאמינה שהמקום רדוף שדים. זה מה שמפחיד אותך?!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ריהאנה כילדה קטנה עם חברות/מערכת וואלה!, צילום מסך
ריהאנה בהקלטת תוכנית טלוויזיה, 19 יולי 07. GettyImages
הי רירי! מזל טוב!/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully