וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה מ"המירוץ למיליון" נגד הסוכנות שלה: "כלואה בחוזה, אין לי עבודה כבר חודשיים"

18.2.2015 / 0:10

המתמודדת מתכנית הריאליטי מציגה טענות קשות כנגד ההפקה והסוכנות שמייצגת אותה. לדבריה של אלה, נאלצה לחתום על חוזה דרקוני לשנתיים שלא מאפשר לה לעבוד. סוכנות הייצוג: "מתמודדים אינם יכולים לעשות דבר כל עוד התכנית משודרת". ואלה! סלבס לא מרוצה

אלה אייבנדר. ניסים פרץ,
כלואה. אלה איבנדר/ניסים פרץ

לא פעם שומעים על מתמודדי תכניות ריאליטי שטוענים כי הפקת התכנית רימתה אותם, אכלה להם, שתתה להם ובעיקר שהם יצאו לוזרים גדולים. אם כך, מה הפלא שגם בריאליטי "המירוץ למיליון" יש למתמודדים השגות? אלא שהפעם הדברים קצת שונים.

מקורבים למתמודדת אלה אייבנדר, החצי הנשי הצמד "וובה ואלה", מספרים כי המתמודדת הבלונדינית טוענת שבהפקה אילצו אותה לחתום על חוזה דרקוני - המחייב אותה להיות מיוצגת בסוכנות "בי קונטנט".

"אף אחד לא שאל אותה", מספר מקורב, "במעמד חתימת החוזה על השתתפות בתכנית, עמדו שם נציגים של הסוכנות והראו לה בדיוק איפה עליה לחתום, מבלי לתת לה אופציה אחרת", כך מספרים. עם זאת, אלה, שלא מרוצה מהניהול שלה, ביקשה להשתחרר מהחוזה ולעבור לסוכנות אחרת, אך נתקלה בסירוב.


עוד סיפורי סלבס:
וובה מ"המירוץ למיליון" חוגג יום הולדת בנשיקה רטובה
יהודה לוי על הזוגיות עם שלומית מלכה: "אני מאושר"
מה קורה בין ליבי רן וכוכבת "זגורי אימפריה"?

אלה ווובה. עדי אורני,
ומה וובה אומר?/עדי אורני

"באתי לחתום על החוזה של 'המירוץ למיליון' ואנשי הסוכנות כבר היו שם", סיפרה אלה בשיחה עם וואלה! סלבס, "לא ידעתי שיש לי אפשרות ואני רוצה לעבור. לא משנה לי לאן. אני רוצה לראות סוכנים אחרים, אבל אני תפוסה מכל הצדדים. אני לא יכולה לעבור", כך שהיא למעשה כלואה בהסכם.

לא ביקשת לעבור לסוכנות ייצוג אחרת?
"ביקשתי, אמרתי שאני רוצה לעבור, אבל הם אמרו שנתראה בבית משפט וקמו והלכו".

מה עם הפקת התכנית, אנשיה לא מתערבים?
"מה יש להם להגיד? אין להם מה להגיד. כבר אין לי כוח".

אייבנדר טוענת שלמרות ייצוגה בסוכנות, היא מחוסרת עבודה בחודשיים האחרונים - ולא ממש יכולה לתפקד כעובדת מן המניין במקום עבודה 'רגיל', זאת ככל הנראה בשל החשיפה הרבה שלה היא זוכה. "אין תוכניות ואין כלום", היא אומרת, "כבר חודשיים שלא מסדרים לי בסוכנות עבודה. מזל שאבא שלי עוזר לי קצת". עצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלה המירוץ למיליון. ניר פקין
"לא עבדתי כבר חודשיים"/ניר פקין

מסוכנות "בי קונטנט" נמסר בתגובה: "צר לנו לשמוע על תלונות ומענות מצד אי אילו מתמודדים או יותר מזה, מצד 'גורמים' ששמעו זאת ממתמודדים. משתתפים בתכניות ריאליטי, מכל סוג ובכל ערוץ, אינם יכולים לעשות דבר כל עוד התכנית משודרת על המסך.

"כפי שהמתמודדים ב'המירוץ למיליון' עברו מאנונימיות מוחלטת לחשיפה ציבורית חסרת תקדים, הם מחוייבים לניהול נכון ומקצועי, שבניצוחנו הם עוד יזכו להצעות רבות. כל ניסיון לייצר רעש מיותר עכשיו רק פוגע באטרקטיביות העתידית שלהם כלפי חוץ. יתרה מכך, הטיפול במתמודדים עובר לידי חברת הייצוג רק ולאחר סיום פעילותם על המסך".


וואלה! סלבס עדיין מנסה להשתחרר מהחוזה שחתמה עם שומרי משקל. הם לא סיפרו לה שהיא מקרה אבוד.


רכלו על הטענות של אלה בפייסבוק

המירוץ למיליון. צילום : עדי אורני,
מתמודדי "המירוץ למיליון"/צילום : עדי אורני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully