וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החבר של בר רפאלי מחבק, אסי עזר מלקק

15.2.2015 / 12:55

המפורסמים מראים חיבה לכבוד יום האהבה, כולל אילנית ואלירז מצחצחים, בר רפאלי מתחבקת, אסי עזר מלקק ומיילי סיירוס טובעת בבלונים

הכלבה הקטנה של בריטני ספירס כבר לא מוכנה לגרד את פרוותה הגזעית וגם לא להסתובב באולפני ההקלטות של אמא ספירס. היא הביעה את דעתה בעיקר בטוויטר, אך היא מלאת תאווה ורוצה לכבוש גם את וואלה! סלבס. לכן לכלבה הוענקה האפשרות, וכעת היא יכולה לנבוח את שעל לבה. השבוע היא קיבלה תמונות אינסטגרם דביקות במיוחד ותעשה בהן כל שתרצה. כי זאת חנה, כלבה.

חנה ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
חנה ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

בר רפאלי לב עדי עזרא

הביץ': טופמודל נחבאת אל הכלים בשם בר רפאלי והבויפרנד המסוקס עדי עזרא.

פאפי לאב: מי ידע שהעולם יגיע לשלב הזה בחיים, שבו מיס רפאלי לא רק תנפנף בבן הזוג הקירח שלה מול המצלמות - אלא גם ממש תדגמן אהבה, לעוד צילום באווירת תמונות הניינטיז המעופשות שהפכו לפוסטרים בחדרן של בנות נוער פאקצות. היא מ-א-ו-ה-ב-ת.

בר רפאלי, עדי עזרא. אינטסגרם, אתר רשמי
בר רפאלי, עדי עזרא/אתר רשמי, אינטסגרם

אילנית לוי מצחצחת אלירז שדה

הביץ': אילנית "מלכת היופי שלו" שדה ואלירז "פטפטת" שדה.

פאפי לאב: אם כבר חיבור של שניים מהאנשים הכי עסוקים בביצה המקומית - אז למה שלא תתרחש בחדר הרחצה, בסלפי מראה של עוד רגע ספק שגרתי ספק מסחרי (השיניים שלכם, לבנות מרוב התרגשות, לא?). כי כולם אוהבים לצחצח שיניים. וכסף.

אילנית לוי, אלירז שדה. אינטסגרם, אתר רשמי
אילנית לוי, אלירז שדה/אתר רשמי, אינטסגרם

אסי עזר מלקק אלברט

הביץ': המנחה הגאה אסי עזר ובן הזוג החתיך, אלברט אסקולה, פלוס כלב.

פאפי לאב: "שבת שלום", כתב המנחה הנוגה שהסתבך במשולש הרומנטי הגברי. איזה שלום, איזה, כשמצד אחד הבויפרנד הספרדי החריף שלו, אך מהצד השני כלבו האהוב עמוס. אורגיה לוהטת? זה הכי וולנטיינז 2015.

אסי עזר. אינסטגרם, אתר רשמי
אסי עזר/אתר רשמי, אינסטגרם

ליהיא גרינר נשענת על יוסי

הביץ': מי שפעם נחשבה מלכת הטראש, ליהיא גרינר, יחד עם בעלה יוסי צבר.

פאפי לאב: ברור שמלכת הריאליטי-טראש גררה את בעלה לאולם הקולנוע. כי אם הבייביסיטר הממורמרת הסכימה לבוא ולשמרטף על הילד, הוא כבר התלבש יפה והיא צמצמה היקפים - אין סיבה לבזבז את הזמן בצימר מבודד או בערב במוזיאון. "חמישים גוונים"? הכי תרבות גבוהה.

ליהיא גרינר. אינטסגרם, אתר רשמי
ליהיא גרינר/אתר רשמי, אינטסגרם

קרן פלס חובבת קיטש

הביץ': הכוכבת הבאה? קרן פלס, זמרת ואישה של.

פאפי לאב: אמבט הקצף חמים? יש. תותים מתוקים? ברור שכן. שמפנייה? כנראה שם בצד. בועות של אהבה? בכל מקום. מה חסר בתיעוד הרומנטי? את הגבר שלה, נועם טור, שכנראה נשלח לתעד את כל הקיטש הזה לטובת שלל מעריציה, כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיילי סיירוס מפוצצת בלון

הביץ': ילדה רעה דלוקס, מיילי סיירוס.

פאפי לאב: חשבתם שכל מה שקורה בין סיירוס והבויפרנד הוא טבילה במים בלי בגד ים ומפגשים מביכים עם אבא ארנולד שוורצנגר? הלשון של סיירוס כנראה משעשעת את פטריק. לראייה: היא הקיצה משנת היופי שלה לערימה של בלונים וזר שושנים, או כל דבר שיגרום לה לפרסם תמונה בלבוש מלא ברשת.

מיילי סיירוס. אינטסגרם, אתר רשמי
מיילי סיירוס/אתר רשמי, אינטסגרם

בריטני ספירס אוהבת עוגה!

הביץ': מאמא של חנה, בריטני ספירס.

פאפי לאב: אמא תמיד אמרה שאם הגבר שלה יודע לפנק במשהו מתוק, נניח מעמול עם הקפה או וופל בלגי בסיום עוד ארוחת בת שבע מנות - הוא יישאר שלה לנצח. אין פלא שהיא פרפרה מהתרגשות למראה מגש העוגות, הקאפקייקס והמקרונים ששלח לה החבר הנוכחי. נו, ההוא שפעם היה בוואלה. בלי כיבודים.

בריטני ספירס. אינטסגרם, אתר רשמי
בריטני ספירס/אתר רשמי, אינטסגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully