וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנה וחצי: אניה בוקשטיין והבעל נסעו לירח דבש

12.2.2015 / 15:16

נראה שאצל אניה בוקשטיין ובעלה, לזמן אין ממש חשיבות - אחרת איך תסבירו את העובדה שעברה שנה וחצי מאז יום החתונה, ועד שיצאו לחופשת ירח דבש רומנטית. היעד? אקזוטי. וואלה! סלבס דיליי

אניה בוקשטיין. ניר פקין
ארזתם לבד? אניה בוקשטיין ובן הזוג האוהב/ניר פקין

מי אמר שהמפורסמים אוהבים לשבת רגל על רגל בחוף הים ולא לעשות כלום? הנה, תראו את אניה בוקשטיין, שלוח הזמנים שלה היה כל כך עמוס - עד שהיא אפילו לא הספיקה לצאת לחופשת ירח דבש זוגית. לא הספיקה, עד עכשיו כמובן.

בתחילת השבוע, כשנה וחצי לאחר שהתחתנה עם בן הזוג דותן ויינר, פינו השניים קצת זמן ביומן ויצאו לירח דבש רומנטי ומפנק במיוחד. כן, שנה וחצי לאחר שנשבעו אמונים האחד לשנייה, הבינו בני הזוג שהם לא יכולים לדחות את החופשה יותר, ארזו את המזוודות והתעופפו מארץ הקודש.


רוצים עוד רכילות?
הקמפיין הנחשק של רז זלצרמן
מי מהמפורסמים הלך להקרנת סרט אירוטי?
התפקיד המפתיע של כוכבת "זגורי אימפריה"

אניה בוקשטיין. ניר פקין
ביום המאושר. אניה בוקשטיין עם דותן/ניר פקין

אז אם אתם מעוניים לפגוש את בוקשטיין ודותן, כדאי שתחפשו אותם באיזור תאילנד - שם השניים נופשים בחופשת בטן גב, כולל הקוקטיילים מתוך קליפת קוקוס, תוך שהם מנסים לספוח קצת ויטמין D. תאריך החזרה? רק בעוד שבועיים, כך שאל תטרחו אפילו.

בוקשטיין ודותן נישאו בספטמבר 2013, זאת לאחר שנתיים של היכרות, בטקס נוצץ במיוחד שכלל לא מעט חברים של אניה מתעשיית הבידור. כעת, נותר רק לחכות לשמחה הבאה - התינוק שבדרך.


את ירח הדבש שלה, וואלה! סלבס עשתה בכלא נווה תרצה עם האישה המקועקעת שלה.


רכלו על ירח הדבש המאוחר של אניה בוקשטיין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully