וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי או אופי? הדוגמניות הישראליות מרכלות אחת על השנייה

9.2.2015 / 15:13

כשנשיא בית האופנה דיור מגיע לביקור בארץ, כמה מהטופמודלז המקומיות מתייצבות באירוע גאלה זוהר. כולל שירז טל, טיטי איינאו ובר רפאלי אחת, שהפגינה ידע על חברותיה למקצוע. וואלה! סלבס מותג

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

תערוכה יוקרתית, אופנה עלית והרבה דוגמניות על? מוזיאון תל אביב הפך אמש (א') לשיקי במיוחד, כשהציג למשך יום אחד בלבד כמה דגמי אמנות אופנתיים, בחסות בית האופנה העלית הצרפתי "דיור". אל אירוע הגאלה החגיגי שבו נכח גם נשיא חברת האופנה העולמית, סידני טולדנו (בן דודו של המעושר, הוא הזמר אבי טולדנו!), הוזמנו שלל טופמודלז מקומיות, בהן גם אורחת כבוד אחת מדובר - בר רפאלי.

וואלה! סלבס ניצלה את המעמד ותפסה כמה מהדוגמניות העסוקות ביותר בארץ הקודש, כדי לרכל בין תיקי היד המיוחדים שעוצבו עבור התערוכה הבינלאומית הנודדת "Lady Dior As Seen By". אחת על השנייה, כי מה טוב יותר מאשר לשמוע את שירז טל מפטפטת על שירלי בוגנים, שבחנה מקרוב את רפאלי בלבוש קוטור שהוטס עבורה באופן אישי?


עוד סיפורים נוצצים:
התאונה המצערת של גלית גוטמן
אוחצ'ה תרימי: השאלה שהביכה את בר רפאלי
קניה מלקק את קרדשיאן? מה שלא ראיתם בטקס הגראמי

בר רפאלי, סידני טולדנו. אלירן אביטל
שיק. בר רפאלי ונשיא בית האופנה דיור, סידני טולדנו/אלירן אביטל
בר רפאלי, דור רפאלי. אלירן אביטל
הכל נשאר במשפחה, כן? בר עם דור רפאלי/אלירן אביטל

רגע, לדוגמניות הישראליות, כמו טיטי איינאו, שלומית מלכה ונועם הפרוסט - יש בגדים יוקרתיים של בית האופנה בארון? אז כמובן ששירז טל מחזיקה מספר פריטים, לבוגנים יש זוג נעליים פלוס תיק של המותג, ממש כמו לרפאלי, שהשוויצה בתיק קלאסי, שמלה קצרה, אחת ארוכה, ז'קט ועוד רשימת פריטים שממשיכה וממשיכה. כמה אלפי יורו והבגדים של דיור גם אצלכם על הקולב, בחסות בוטיק Dior ראשון בישראל, שנפתח לאחרונה בכיכר המדינה שבתל אביב.

רגע אחר כך, כשנבחנה מה הדוגמניות שהגיעו לאיוונט באמת יודעות אחת על השנייה, רפאלי המצטיינת היתה מעודכנת בכל פרט ופרט בחייהן של אלה שמצטלמות והולכות לצדה על מסלולי התצוגות. נניח, לשאלה מי הדוגמנית שהקימה פרויקט מיוחד לילידים מעוטי יכולת, ענו כל הנשאלות שהפתרון הוא טיטי איינאו (נכון!), כלומר, מלבד שרון גניש, שחשבה שבוגנים היא זו שעשתה את זה.

נועם פרוסט, שירז טל, שירלי בוגנים, שרון גניש. אלירן אביטל,
יפות שבא לבכות. שירלי בוגנים, שירז טל, נועם פרוסט ושרון גניש/אלירן אביטל

לקושייה מי מהבנות העבירה לאחרונה זמן איכות עם כוכב להקת וואן דיירקשן, ענתה שירז טל ש"הספר שלי אמר לי, שומעים הרבה שיושבים במספרה". בעוד שכאשר נשאלו מי הדוגמנית שביתה נפגע מטיל במהלך מבצע "צוק איתן", נועם פרוסט (שאכן עברה את החוויה המזעזעת), אמרה "זו השאלה עליי, מה עם ג'ון גליאנו, מה עם דברים שקשורים לאופנה?". הכי מוצדקת.

אבל השאלה שכמעט אף אחת מהנשים היפות, בהן גם ניבר מדר (החברה האוהבת של מייקל לואיס), לא פספסו - היתה מי הדוגמנית שהחלה לעבוד בגיל שמונה חודשים בלבד? ובכן, כשהתשובה היא בר רפאלי, קשה להחמיץ, או כפי שהסבירה שירז טל, "איך היא לא עבדה ברחם אני לא מבינה, זה בזבוז". וואלה, יופי.


תיק של דיור? וואלה! סלבס לא יכולה להשיג אפילו דיור בר השגה.


רכלו על הדוגמניות המפטפטות באירוע האופנתי בפייסבוק

בחורה עובדת

בר רפאלי מדגמנת מחשוף עמוק

לכתבה המלאה
טיטי איינאו, שרון גניש, שלומית מלכה. אלירן אביטל
היי, פאשן. שרון גניש, טיטי איינאו ושלומית מלכה/אלירן אביטל
אבי טולדנו. אלירן אביטל,
היוש, גם אבי טולדנו פה!/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully