וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה עושה כבוד לישראלי בטקס פרסי הגראמי

9.2.2015 / 10:33

המלכה האם, הופיעה עם שירה החדש "Living For Love" בטקס פרסי המוזיקה הנחשב - אבל לא שכחה לפרגן לעופר ניסים, אחד הדי ג'ייז האהובים עליה, שהוא במקרה גם ישראלי. וואלה! סלבס כבוד

מדונה. GettyImages
צוחקת אחרונה. מדונה בטקס הגראמי אתמול/GettyImages

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שמלכת הפופ, מדונה, אוהבת את ישראל - כעת אסתר מספקת אותה שוב. זה קרה כשעלתה להופיע אמש (א') בטקס פרסי הגראמי עם הלהיט החדש שלה "Living for Love", אך לא שכחה לפרגן לאחד הדי ג'ייז הישראלים הכי טובים בכל הזמנים.

אתמול (א') בלילה, הגיעו כל המי ומי של תעשיית המוזיקה העולמית לטקס הפרסים האמריקני, בשביל לראות מי גרף יותר פסלונים על היצירה שלו - אך גם (בעיקר) בשביל לראות האם המלכה האם עדיין יודעת לספק הופעה כמו שרק היא יודעת.


רוצים עוד רכילות?
זוג מהסרטים: מלי לוי ועמוס תמם רומנטיים
החלמה מהירה! התאונה המצערת של גלית גוטמן
יצאו צדיקים: מעשה הצדקה של לירן דנינו ומאור בוזגלו

מדונה, שעלתה לבמה במחוך נוצץ שעוצב במיוחד עבורה על ידי בית האופנה ג'יבנשי, הדהימה את הקהל בביצוע סוחף. מה שרובכם לא יודעים הוא, שאת הרמיקס לשיר איתו הופיעה - יצר המפיק המוזיקלי והדי ג'יי הישראלי, עופר ניסים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבוד! עופר ניסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לאחרונה שיחררה הזמרת בעמוד היוטיוב הרשמי שלה מספר עיבודים חדשים לסינגל החדש שלה - ביניהם גם זה של ניסים. זו אינה הפעם הראשונה שהשניים משתפים פעולה, כיוון שכבר בשנת 2012, שיחררה מדונה את הרמיקס של היוצר הישראלי לשיר "Girl Gone Wild", באופן רשמי ובמהלך סיבוב ההופעות האחרון שלה, אפשרה לו להיות מופע החימום בהופעות בישראל ובמדינות באירופה..


וואלה! סלבס זכתה לכבוד, כשליאת בנאי חייכה אליה מהבמה באמצע הופעה.


רכלו על הישראלי שמדונה מפרגנת לו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully