וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אבות באולם? נדב אבקסיס מצפה לילד נוסף

8.2.2015 / 0:14

הקומיקאי ההורס, שרק לאחרונה יצא מהארון במסגרת תכנית דוקו -ריאליטי, מצפה בקרוב מאוד לילד נוסף מאותה בחורה, עימה הביא אבקסיס את בתו הראשונה. וואלה! סלבס אבו ארבע

נדב אבקסיס. אביב חופי
הלו, ירדו כבר המים? נדב/אביב חופי

נראה שנדב אבקסיס צד שתי ציפורים במכה: גם ילד נוסף שיצטרף לתא המשפחתי שלו, וגם חומרים לעוד מופע חדש, שיעסוק ככל הנראה ב'איך-זה-להביא-ילד-נוסף-לעולם'. תסמכו עליו שהוא ימצא בדיחות מצחיקות במיוחד.

כן, עכשיו אתם יכולים לסמס מזל טוב לקומיקאי ההורס, שיצא לא מזמן מהארון במסגרת תכנית דוקו-ריאליטי, בה חשף בפני העולם כולו את חיבתו לגברים, וחשף בפני הצופים את המשפחה החדשה שלו שכוללת את בתו הבכורה ואימה של הילדה.

נדב אבקסיס. ניר פקין
אבא למופת. נדב/ניר פקין

כעת, כך מספרים מקורבים לקומיקאי, הוא ואימו של בתו הבכורה מצפים לילד נוסף, לאחר שעברו תהליך הפרייה שני שצלח. אם אתם ממש חייבים לדעת, הפרטנרית של אבקסיס כבר בחודש הרביעי, ובעוד מספר חודשים יקבלו השניים לחיקם את הצאצא הנוסף.

כזכור, אבקסיס יצר עניין רב, כשהחליט לבצע את היציאה שלו מהארון במסגרת תכנית דוקו-ריאליטי, בה תיעד את חייו בעזרת מצלמה ביתית, וכמו כן את האופן שבו הגיבה הסביבה ליציאה שלו מהארון. בנוסף, סיפק אבקסיס הצצה לחייו כאבא בפעם הראשונה.

הדבר היחיד שוואלה! סלבס הצליחה לתעד היה את ניתוח הסרת השיער באף שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully