וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: קרב החתולות של בר רפאלי

5.2.2015 / 16:55

הישראלית שמבלה עם כוכב וואן דיירקשן, אבא קרדשיאן שהופך לאמא, הזיווג ההזוי של איתי תורג'מן וכמובן, האיש שהעז לחתוך את רפאלי - קבלו את כל הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

צילום מסך

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המקום החמישי פותחת אחת הדוגמניות המצליחות בישראל, שבשעות הפנאי שלה משתובבת במסיבות נוצצות עם כוכבי העולם, כולל זמר אחד מאוד מפורסם. לא, האייטם הבא, גבירותי ורבותי, הוא לא על בר רפאלי וגם לא על מורן אטיאס, תתחילו לשנן את השם שלומית מלכה, כי על הילדה הזאת אתם תשמעו עוד הרבה. מלכה, שכבר סימנה וי על לא מעט שערים של מגזינים נחשבים וקמפיינים בינלאומיים, סימנה בתחילת השבוע צ'ק גדול במיוחד, כשהוזמנה באופן אישי ליום הולדתו של הארי סטיילס, חבר להקת וואן דיירקשן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי זה, הארי?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

קדימה אל המקום הרביעי שם נמצא כוכב הוליוודי שהפך לכוכבת הוליוודית. מבולבלים? גם הוא היה עד לאחרונה.
גולשים יקרים, קבלו את ברוסילה ג'נר. עכשיו אפשר להגיד את זה מבלי לפחד מתביעות דיבה: אחרי נישואים מתוקשרים ולא מעט ילדים, ברוס ג'נר הבין שהוא בעצם רוצה להיות אישה. ועכשיו הוא גם לא מתבייש לדבר על זה. מקורב למשפחה אישר סוף סוף למדורי הרכילות שג'נר אכן עובר בימים אלה תהליך לשינוי מין במטרה להפוך לאישה. אה כן, והוא גם מתכוון לצלם ריאליטי שיתעד כל רגע ורגע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפני ואחרי. ברוס ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השלישי נמצא ילד יומולדת שהתעורר בבוקר ולא הבין מה נפל עליו מהשמיים! תרתי משמע. וובה מ"המירוץ למיליון" בסך הכל רצה לחגוג את יום הולדתו בשקט הרחק מעין המצלמות, מה שהוא לא ידע זה שלבת הזוג האוהבת שלו יש תכניות לגמרי אחרות. כמה אחרות? מרחק שמיים וארץ. בת הזוג של הרץ החביב החליטה להפתיע אותו, ובשנייה שפקח את עיניו, היא סחבה אותו לעשות צניחה חופשית. לא פחות ולא יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עף על המיליון. וובה מ"המירוץ למיליון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום השני מגיע רווק הולל שמצא חברה חדשה, אבל לכל הסיפור הזה יש טוויסט כי אותה חברה היא בעצם אקסית של זמר מפורסם אחר. הצלחתם לעקוב? נסו להתרכז ולהקשיב טוב לסיפור הבא. מכירים את איתי תורג'מן? כן נו, ההוא שיצא עם אנה ארונוב, אז אחרי כמעט שנתיים של רווקות עם זוגיות קצרצרה בדרך, עכשיו נראה שהכוכב הלוהט מאוהב עד מעל לראש. הבעיה הקטנה? בת הזוג החדשה שלו היא ליאן פישביין שהיא בעצם האקסית של הזמר עידן יניב. מוזר? תלוי את מי שואלים.

איתי תורג'מן, ליאן פישביין. ניר פקין
בהצלחה! איתי וליאן/ניר פקין

את המצעד מסיים קרב חתולות. כשבצד אחד ניצב לו אחד ממגישי החדשות היותר מעונבים על המסך ואילו מהצד השני נמצאת טופמודל שלא אוהבת לדבר על פוליטיקה. הכי קאט פייט מהגיהנום. מקרה שהיה כך היה: בר רפאלי הגיעה לצילומים לרשת האופטיקה שבבעלותה והתראיינה לכלי התקשורת. עודד בן עמי שראיין אותה לתכנית האקטואליה שלו החליט לשאול אותה על פוליטיקה, למרות שהובהר מראש שברבור לא עונה על שאלות הקשורות בנושא. לאחר שניסה והתעקש, התפרצו למסך אנשי הפקה שהסבירו למגיש שזה לא יקרה ככה. בן עמי בתגובה סינן מתחת לשפתיו את הביטוי "שקו לי" וחתך את השידור. אופסי.


וואלה! סלבס נושקת בישבנים של אלה שהיא חפצה ביקרם.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה לי פוליטיקה עכשיו? בר ועודד/מערכת וואלה!, צילום מסך
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully