וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג מנצח: רון קופמן ואשתו מאמצים ילד

4.2.2015 / 13:50

אורלי וגיא הפכו למשפחת אומנה? גם העיתונאי עם הפה הגדול ואשתו החליטו לאמץ ילד בן שנתיים וחצי שנולד ברוסיה. בקרוב מאוד, יטוס קופמן בכדי להביא אותו לארץ ישראל. וואלה! סלבס לייק

זוג מנצח VIP. דביר כחלון,
בהצלחה! רון קופמח ושרית יפרח/דביר כחלון

גם אתם התאהבתם ברון קופמן ואשתו שרית יפרח בריאליטי "זוג מנצח VIP"? אולי תשמחו לשמוע שהזוג, שאמנם לא ניצח בתכנית, זכה במתנה הכי גדולה שכל זוג מייחל לו - תינוק חדש למשפחה.

אחרי שאורלי וילנאי וגיא מרוז הפכו למשפחת אומנה, מתברר כי גם עיתונאי הספורט ורעייתו החליטו לאמץ ילד למשפחה. מקורבים לשניים מספרים שלאחר תהליך ארוך, השניים יטוסו בימים הקרובים לרוסיה - שם הם יפגשו לראשונה את בנם החדש בן השנתיים וחצי, ויחזרו איתו לארץ הקודש, כאן יגדלו אותו באהבה.


רוצים עוד רכילות?
קאמבק: בר רפאלי חושפת רגליים סקסיות
המתנה המלחיצה שקיבל וובה מ'המירוץ למיליון'
יא מאמא! יונית לוי בולסת בטיול משפחתי

רון קופמן. אביב חופי
אז איך יקראו לו?/אביב חופי

קופמן, שכתב טור אישי ונוגע על הנשוא לפני ימים ספורים - תיאר איך בני הזוג עברו תהליך ארוך, שבמהלכו אף ראו תמונות וקטעי וידאו של העולל הקטן, סשה. כעת, כל שנשאר להם לעשות הוא לטוס ולפגוש אותו פנים אל פנים ולאמץ אותו אל חיקם - מה שיקרה בעוד כשבועיים, אז יהפוך לבנם החוקי לכל דבר ועניין.

קופמן (54) ויפרח (40) הכירו לפני כארבע שנים. בתחילה יצאו במשך תקופה קצרה אך הקשר בינהם לא צלח. הסיבוב השני הסתיים בהצעת נישואין של קופמן, שהפכה לחתונה צנועה שנערכה באוגוסט 2013. התינוק הקטן יצטרף למשפחה שכוללת גם את שתי בנותיו של קופמן מנישואים קודמים.

מקורבים לזוג אישרו את הפרטים.


וואלה! סלבס מחפשת את בר המזל שיאמץ אותה. עדיפות למבוגר, עשיר ולא קמצן.


רכלו על האימוץ של קופמן בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • רון קופמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully