וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: ג'סטין טימברלייק וג'סיקה ביל מצפים לתינוק

שירות וואלה! סלבס

1.2.2015 / 11:02

אחרי שבועות של שמועות, עכשיו, הזמר ההורס סוף סוף חושף: הוא ואישתו, ג'סיקה בייל, מצפים לתינוק חדש. כיאה לטימברלייק, גם ההודעה על ההריון היתה מקורית ביותר. וואלה! סלבס חסידה

ג?סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
זה בלון? לא! זו בטן!/צילום מסך, אינסטגרם

לא ברור אם זה לרגל יום הולדתו ה-34, או שמא לזמר ג'סטין טימברלייק נמאס מההתלחששויות על דבר ההריון של אישתו, ג'סיקה ביל - כך או כך, הזמר ההורס החליט 'לצאת מהארון' ולספר לעולם כולו שהוא ואישתו אכן מצפים לילד ראשון.

טימברלייק, שרק לאחרונה סיים את סיבוב ההופעות שלו, ציין אתמול (ש'), 34 שנות קיום וסקס אפיל. לרגל המאורע המשמח, החליט ג'סטין להפתיע את המעריצים ולספר להם, ולעולם כולו, שהוא ואישתו מצפים לתינוק חדש שיצטרף למשפחה ממש בעוד מספר חודשים.

רוצים עוד רכילות?
תמונות ראשונות: איתי תורג'מן והאקסית של עידן יניב בדייט
רצה לחופה: אלכסה דול עולה על שמלת כלה
רק בריאות! עידן עמדי נפגע בתאונת דרכים

ג'סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
אלוהים, הלוואי וזה יהיה בן! ג'סטין בכותל/צילום מסך, אינסטגרם

מי שכבר למד להכיר את טימברלייק, יודע שאצלו הכל צריך להיעשות בדרך מקורית. אי לכך, בחר טימברלייק להודיע על ההריון דרך חשבון האינסטגרם האישי שלו, כשהעלה תמונה שלו מנשק את הבטן ההריונית של אישתו וכתב: "תודה לכולם על ברכות יום ההולדת. השנה הזו, אני מקבל את המתנה הכי טובה בעולם. לא יכול לחכות" והוסיף את התיוגים #בןאובת #לעולםלאתדעו #אפילואנחנולאיודעים #אנחנועושיםהתערבויות. ובכך בעצם הסביר לכולם שהם בעצמם לא יודעים מה גדל לג'סיקה בבטן. אז מה אתם אומרים?

כזכור, בשבועות האחרונים צצו לא מעט שמועות וספקולציות בדבר ההריון של ביל, אך עם זאת, ולמרות שגם לא מעט 'מקורבים' סיפרו לאתרי הרכילות שהזוג אכן מצפה לתינוק - ג'סטין וג'סיקה העדיפו לשמור על שתיקה ולא להתייחס. כעת, כאמור, הם החליטו להפיץ את הבשורה לעולם.


וואלה! סלבס מנשקת רק בטן של צפרדעים. לכו תדעו מה יהיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully