וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני דואני: "אני מעדיפה סטוץ רומנטי"

31.1.2015 / 0:00

הזמרת ויוצאת הריאליטי "המירוץ למיליון" מספרת למצלמה איך היא אוהבת את הגברים שלה, באיזה לבוש היא מעדיפה ללכת לישון והאם היא בעד סטוצים? התשובה של הזמרת הנשואה תפתיע גם אתכם. וואלה! סלבס סופרסטאר

דייב שחר

אחרי שהתרגלתם אליה מדי שבוע כאשר היא רצה עם אחותה יעל ב"המירוץ למיליון" ובכיתם אחרי שהמסע של השתיים הופסק, רוני דואני מתפנה לחשוף מול המצלמות החוקרות של וואלה! סלבס כמה רבדים חדשים על חייה. למרות שהיא כבר נשואה זה יותר מארבע שנים, היא מספרת בדיוק אם היא מעדיפה רומן רומנטי או סטוץ ללילה אחד? התשובה של דואני יכולה להפתיע גם אתכם, הבחורה אוהבת פויז'ן - סטוץ רומנטי! לטענתה של גברת סופרסטאר גם סטוץ יכול להיות רומנטי, "שיהיה מה לספר לחברות".

רוני דואני בוחן פתע. דייב שחר
רוני דואני על הכסא החם של וואלה! סלבס/דייב שחר

דואני הפתיעה שנשאלה איזה צבע שיער היא מעדיפה על הגבר שלה, שחור או בלונדיני סיפרה שהיא בכלל מעדיפה אותם כסופים - בדיוק כמו שיערו של בעלה. ומה בגזרת התחתונים? שם דואני סיפרה שהיא מעדיפה גברים בבוקסר.

דואני שכבר הספיקה להפרד מצופי "המירוץ למיליון" מודה שגם בבחירת ז'אנר טלוויזיוני היא מתקשה להחליט מה היא מעדיפה לצפות בסלון בבית, בריאליטי או סרטי דוקו איכותיים, גם פה דואני אמרה שהיא מעדיפה לצפות בשני הז'אנרים אבל תלוי בחומרים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רוני דואני. ניר פקין
מעדיפה אותם כסופים. רוני דואני וחן מונצז/ניר פקין

הזמרת, שגדלה מול עדשות הפפארצי גילתה לוואלה! סלבס שהיא כבר לא מתרגשת מקיומם של צלמי הפפארצי ואפילו היא התנסתה בצד השני של העדשה וארבה בעצמה לצלם הפפארצי והעלתה.


וואלה! סלבס מעדיפה את הגברים שלה נושמים. טוב, זה לא כזה משנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully