וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מוסרי: "אני ישן בעירום גם בחורף"

7.2.2015 / 0:01

כוכב הילדים הכי ותיק בביצה הצליח להכניס לשוק טוטאלי את וואלה! סלבס, כאשר נשאל כמה שאלות אינטימיות במיוחד כמו איזה תחתון הוא מעדיף ומה דעתו על סטוצים, אבל התשובה הכי מעניינת הייתה לשאלה איך הוא מעדיף ללכת לישון בלילה. וואלה! סלבס מציצנית

צילום: דייב שחר

כבר 482 שנה שטל מוסרי הוא אחד מכוכבי הילדים הגדולים שיש בישראל. החיוך אותו חיוך והמראה בדיוק אותו מראה (איך הוא עושה את זה?), אבל גם אם תנסו לשבור את חומת כוכב הילדים לא תצליחו. כאן נכנסת וואלה! סלבס לתמונה ומנסה להוציא בכוח ממוסרי כמה וידוים חושפניים. ונחשו מה? היא הצליחה.


כאשר נשאל מוסרי על העדפות הלבוש התחתון שלו, הודה הכוכב שהוא מעדיף ללכת משוחרר ולובש בוקסר. מה שהפתיע את וואלה! סלבס היתה התשובה לשאלה אם הוא מעדיף סטוץ או רומן, הכוכב הנשוי הודה שכשיש רומן רומנטי אפשר גם להתחיל בסטוץ. דוגרי? צודק!

טל מוסרי. שוקה כהן,
מי קרא לי ולא קיבל? טל מוסרי/שוקה כהן

אבל הלסת נשמטה לוואלה! סלבס סופית, כאשר מוסרי התוודה מול המצלמה שבלילות הוא מעדיף ללכת לישון עירום כביום היוולדו. כן, כן - נטורל גם כשחורף בחוץ וסופות שלג, ברד וגשם שוטפות את המדינה, מוסרי מעדיף ללכת לישון בלי ולהרגיש עם.

אבל מה שקנה את ליבה הקר של וואלה! סלבס היתה העובדה שמוסרי אומר את האמת המרה גם בפרצופיו של חבריו הסלבס האחרים. כאשר נשאל מה דעתו על צלמי הפפארצי ואם הוא משתף פעולה איתם, ענה שמי שלא משתף פעולה ומסרב להצטלם הוא פתאטי. זה נכון.


וואלה! סלבס הולכת לישון כל לילה עם הצלם פפארצי שלה. ויש לה סיוטים בלי הפסקה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טל מוסרי. רפי דלויה
פיס אנד לאב! מוסרי/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • טל מוסרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully