וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אופרה ווינפרי

וואלה! סלבס

30.1.2015 / 1:34

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אופרה וינפרי.
האשה הכי חזקה בעולם. אופרה ווינפרי

# אופרה ווינפרי נולדה במדינת מיסיסיפי, לזוג הורים צעירים עניים ולא נשואים. מה שרובכם לא יודעים הוא שבתחילה קראו לה הוריה בשם ע?ר?פ??ה (על-שם ערפה, אחותה של רות המואביה ממגילת רות)‏ אך טעות איות וקושי בהגיית השם הפכו את שמה ל"או??פ??ר?ה.


# בין הגילאים 9 ל-14, נוצלה אופרה מינית על ידי קרוב משפחה רחוק. ההתעללות המינית הזו הובילה לדבריה לילדותה הפרועה והובילו לבחירות שגויות בחייה. אחת מהן היא כניסתה להריון בגיל 14 והביאה לעולם בן, אשר נפטר זמן קצר אחרי הלידה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופרה וינפרי כילדה קטנה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביימה שוד בביתם. וינפרי כנערה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אמנם היום ווינפרי מתחזקת דימוי של אחת הנשים הרציניות והמשפיעות בעולם, אך בשנות נעוריה וינפרי היתה כל כך שובבה, עד שבמטרה לגרום לאמה לקנות לה זוג משקפיים אופנתיות היא ביימה שוד בביתה, שכלל הפיכת שולחנות ושבירת משקפי הראיה שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וינפרי על שער המגזין O./מערכת וואלה!, צילום מסך

# עבור עבדותה הראשונה בתקשורת בשנת 1976, השתכרה המגישה בסכום של 225 דולר בשבוע, כששימשה ככתבת חדשות בטלוויזיה. כיום הונה נאמד בכ-3 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לאשה העשירה והמצליחה ביותר בעולם הבידור האמריקאי. יחד עם זאת היא נחשבת לאחת הנדבניות הגדולות בעולם התקשורת, היא תרמה מעל ל400 מיליון דולר לטובת מחקרים, מלגות ולימודים למעוטי יכולת.


# בשנת 1986 הכירה אופרה את בן זוגה, סטדמן גרהאם. בשנת 1992 הם התארסו, אך טקס החתונה לא נערך מעולם והם מאורסים עד היום. במהלך השנים נאלצה וינפרי להילחם בשמועות על כך שהיא וחברתה הטובה, גייל קינג מנהלות רומן סודי.

אופרה ווינפרי, מדונה, ביונסה. רויטרס
השלישיה הקדושה. וינפרי עם מדונה וביונסה בצילומי ספיישל הפרידה שלה/רויטרס
אופרה ווינפרי בהקרנת הסרט Precius. C.J. LaFrance, GettyImages
הון שמוערך בכ-3 מילאירד דולר/GettyImages, C.J. LaFrance

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully