וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: החיים הטובים של כוכבי "המירוץ למיליון"

29.1.2015 / 17:40

מבת שפותחת את הפה על אביה החורג והריון של מלכת ילדים, דרך בן שהולך בדרכה של אמא ועד לכוכבת הוליוודית בישראל. אה כן, וגם כוכבי ריאליטי שנהנים מהתהילה. וואלה! סלבס רושמת

רפי דלויה

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המקום החמישי ברשימה, תופסת המשפחה הכי מטורללת בהוליווד - שמצליחה כל פעם מחדש להתעלות על עצמה. הפעם, זו הבת החורגת, שתומכת בתהליך המיוחד שעובר אביה החורג ברוס ג'נר. אחרי ששייף את הגרגרת, עשה החלקת שיער והתחיל למרוח לק, נראה שהתשובה די ברורה, זאת למרות שאף אחד לא באמת אישר את זה. טוב נו, אף אחד עד שהגברת קים קרדשיאן החליטה לפתוח את הפה והודתה שאביה אכן עובר תהליך כלשהו וכשיגיע הזמן הנכון הוא ידבר על זה. אה כן, ושמעולם לא ראתה אותו כל כך שמח. גם לא כשצפה בקלטת הסקס שלך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה אומרים על השינוי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הרביעי מגיעה עוד משפחה מפורסמת, אלא שבניגוד למשפחה הקודמת- במשפחה הזו מצליחים בזכות הכישרון שלהם. זוכרים איך לפני שש שנים המדינה רעדה כשאורנה בנאי הודיעה שהיא פורשת מ'ארץ נהדרת'? אז זהו, שעכשיו היא חוזרת. טוב נו, תרגעו לא ממש חוזרת, אלא יותר על תקן של הורה מלווה. אמיר, בנה הבכור של בנאי ולמי מכם ששכח של אהרל'ה ברנע, הצטרף לאחרונה לקאסט של התכנית. אם אתם רוצים לראות אותו – חפשו את המערכון של אשר וחני. ועל כך נאמר התפוח לא נופל רחוק מהעץ.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אורנה בנאי. נמרוד סונדרס
כמו אמא כך הבן./נמרוד סונדרס

במקום השלישי נמצאת אורחת כבוד שהגיעה לישראל מסיבה אחת, אבל בכלל נשארה פה מסיבה אחרת. אז כולם שמעו על כך שצ'לסי הנדלר המתוקה הגיעה לישראל בשביל לקחת חלק באירוע התרמה לחולי סרטן, אבל נראה שהיהודיה הכשרה למהדרין, החליטה שאם כבר היא לוקחת את הסיכון הבטחוני ודורכת על אדמת הקודש, אז כדאי לנצל את זה לעוד כמה דברים. וכך בשקט בשקט, הנדלר הגיעה לכאן מלווה בצוות הפקה, שמצלם ביחד איתה סרט דו'קומנטרי על ישראל. וכמובן שאיך אפשר סרט על ישראל בלי הישראלי הכי מפורסם בעולם- שמעון פרס.

צ'לסי הנדלר. ניר פקין
ששש.. אל תגלו. צ'לסי/ניר פקין

אל המקום השני מגיעה מישהי שאחרי שבועות של הכחשה – סוף סוף הודתה שהיא בהריון. אחרי אין ספור שמועות, הכחשות, חברים שנשבעו שזה נכון – עדי הימלבלוי סוף סוף בהריון! כן, זה לקח רק שישה חודשים, אבל אלו ללא ספק היו ששת החודשים הכי מתישים וארוכים, אחרי שלפחות פעמיים ביום וואלה! סלבס קיבלה ממקורב אחר, או לפחות אחד שהגדיר עצמו ככזה, מידע שהבלונדה ההורסת בהריון. אז זהו, שעכשיו זה נכון. שיהיה במזל.

עדי הימלבלוי. ניר פקין
רואים בטן? עדי/ניר פקין

ובמקום הראשון נמצאים לא אחד ולא שניים, אלא כמה וכמה אנשים שרק לאחרונה נכנסו לחייכם, אבל נראה שהם כבר קוצרים את הפירות ובגדול! תתחילו לשנן את השמות: וובה, אלה, טום, אוריאל, שי, עדי ובקיצור כוכבי המירוץ למיליון. נראה שהפעם פליטי הריאליטי הגיעו מלומדים ומוכנים להכות על הברזל ולנצל את 15 דקות התהילה שלהם. אחרי שטום ואוריאל קיבלו חיקוי בארץ נהדרת, שי ועדי פתחו עסק לייצור בגדי ים ומביאים את ג'ייסון לואיס לארץ ואלה קיבלה רהיטים ובוטוקס בחינם – עכשיו נשאר להם רק עוד 10, 9, 8, אופסי.. ביוש.

כוכבי המירוץ למיליון. שוקה כהן,
נחים אחרי המירוץ לתהילה./שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully