וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: הבת של שלום חנוך בדרך לטלוויזיה?

וואלה! סלבס

3.2.2015 / 0:02

בזמן שאבא מטפח קריירה מוזיקלית משגשגת כזמר רוק - הבת רומי חנוך פונה דווקא לטלוויזיה ובקרוב תשמש, ככל הנראה, על תקן מגישה בתכנית חדשה בערוץ 24. וואלה! סלבס נותנת בראש

רומי חנוך, בתו של שלום חנוך. נמרוד סונדרס
הדור הבא .רומי חנוך/נמרוד סונדרס

זה כבר הפך לסוג של ריטואל חוזר ומוכר בתעשייה המקומית וגם בזו העולמית. אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם שהבן של אורנה בנאי הצטרף ל'ארץ נהדרת', עכשיו קבלו עוד ילדה של אחד הכוכבים הענקיים, שהחליטה ללכת בעקבות אבא שלה. טוב נו, כמעט.

אז בשונה מאמיר בנאי, רומי חנוך - המוכרת לכם יותר כבת של שלום חנוך - החליטו שבנוסף לעולם המוזיקה, היא גם פונה למסך הקטן. ככל הנראה, ה"בת של" תשתלב בתכנית שתשודר בערוץ 24, שהוא ערוץ המוזיקה.

שלום חנוך.
הילדה שלי כוכבת! שלום חנוך

חנוך, נמצאת בימים אלו במגעים עם תכנית 'הבילויים', בהנחיית עינת ארליך ואיציק זוהר שתעלה בקרוב בערוץ, כשלצדם פאנל עיתונאים מתחום המוזיקה, הטלוויזיה והבידור, שיסקרו ביחד עם המנחים את אירועי היום המעניינים. במידה ורומי אכן תקח חלק בתכנית, תשמש על תקן כתבי שטח.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אני פה. מושיק עפיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שעוד יצטרף לתכנית הוא הזמר מושיק עפיה, שיגיש פינה מיוחדת - של ביקורת חומוסיות. כן, כן, הזמר המזרחי יעבור בין מסעדות שמתמחות בחומוס בארץ ישראל, יעביר עליהן ביקורת מלומדת וייתן להן ציונים כמובן. נשמע מעניין? צפו להפתעות.


הביקורת היחידה שוואלה! סלבס העבירה על חומוסיה היתה שאין בה מספיק קוליפורמים!


רכלו על הבת של בתכנית של, גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully