וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי החבר החדש של דפנה לוסטיג?

וואלה! סלבס

26.1.2015 / 12:32

אחרי רומן חצי מוכחש עם איציק זוהר, קבלו את בן הזוג החדש של האושייה האופנתית ומגישת הרדיו דפנה לוסטיג - שנראית מאוהבת מתמיד. אז מי הבחור בר המזל? שימו לב. וואלה! סלבס דביקה

פרויקט יום העצמאות באופנה. נמרוד סונדרס
איציק מי? דפנה לוסטיג/נמרוד סונדרס

לכל מי שהגיע הבוקר (ב') לתצוגת האופנה של "רנואר" או האזין לשידור החי של תכנית הבוקר שהעבירו מהמקום דפנה לוסטיג ואסי עזר - ואז גם תהה מדוע לוסטיג נשמעת כל כך שמחה וצוהלת? הגיע הזמן לספר, לפאשניטסה המרגשת יש חבר חדש.

אז אחרי שוואלה! סלבס היתה הראשונה לספר לכם על הרומן החצי מוכחש של הגברת לוסטיג ושחקן הכדורגל במיל', איציק זוהר, כעת אפשר לספר שמיס לוסטיג המתוקה התקדמה הלאה והמשיכה הישר לזרועותיו של גבר מסוקס לא פחות.


רוצים עוד רכילות?
עם מי גרה אלה מ'המירוץ למיליון'? לא תאמינו!
בר רפאלי מדגמנת מחשוף עמוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבר החדש. דפנה לוסטיג ויונתן הלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מי החבר? שמו בישראל הוא יונתן הלר, גברבר בן 37 שמנהל מסעדה ברנז'אית מוכרת במרכז העיר תל אביב. השניים, הכירו דרך חברים משותפים ועושים נעים האחד לשנייה בתקופה האחרונה.

מקורבים ללוסטיג מספרים כי השניים נראים מאוהבים מתמיד ונראה שהפעם הקשר יחזיק מעמד. אם שכחתם, ברזומה של לוסטיג זוגיות בת שבע שנים פלוס ילדה מתוקה בשם לילי יחד עם איש הטלוויזיה אסף הראל, זוגיות קצרה עם העיתונאי מורן שריר וכאמור, רומן חולף עם איציק זוהר.


חלומה של וואלה! סלבס הוא לצאת עם בעל סטקייה/ חומוסייה/ פלאפלייה או כל עסק שכולל בתוכו אוכל בחינם.


רכלו על הזוגיות של דפנה לוסטיג בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully