וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר אניסטון חושפת את הסוד ששינה את חייה

שירות וואלה! סלבס

22.1.2015 / 13:01

האקדמיה לקולנוע התעלמה ממנה ולא נתנה לה מועמדות לאוסקר? זו אוטלי הסיבה שג'ניפר אניסטון חושפת בראיון אישי את הבעיה שממנה היא סובלת במשך חייה. וגם: מספרת על האקס לשעבר בראד פיט. וואלה! סלבס מגלה מחדש

ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
אז לא תזכי באוסקר השנה, לפחות גם אנג'לינה לא. ג'ניפר אניסטון/צילום מסך, Hollywood Reporter

ג'ניפר אניסטון רושמת לעצמה את אחת השנים המצליחות ביותר בקריירה שלה. אחרי ביקורות נלהבות על תפקיד דרמטי מוצלח בסרט 'cake', ובזמן שהזרקור מופנה אליה והיא מקבלת עוד אקסטרא תשומת לב - עכשיו היא מתפנה לחלוק גם סוד אישי שלה, אותו הסתירה.

בראיון חדש למגזין ה"הוליווד ריפורטר" היא משתפת את הקוראים עם ההתמודדות שלה עם כעסים, ההתעלמות של האקדמיה ובעיה אחת מאוד גדולה ממנה היא סובלת. מנחשים מה היא?

רוצים עוד חדשות חמות?
אלכסה דול, רואים לך את החזייה!
יא מאמא! שני כהן והבת ביום כיף
כוכב 'המירוץ למיליון': "אני חולת נפש"

ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
ציירי לך שפם/צילום מסך, Hollywood Reporter

" הסיבה היחידה ממנה הבנתי שאני סובלת מדיסלקציה היתה שהלכתי לקבל מרשם למשקפי ראייה, הייתי אמורה לשים עלי את משקפי הראיה הגדולות, שאחת מהן עם עדשה כחולה והשנייה אדומה ואז נתנו לי מבחן עם 10 שאלות שמתבססות על מה שראיתי עד עכשיו ועניתי רק על 3 נכונה".


אניסטון המשיכה וסיפרה שהם שמו סוג של מחשב על עינייה שבחן לאן הן מכוונות שהיא קוראת וגילו שעינייה "קופצות ארבע מילים ואז שתי מילים אחורה, אחר כך גילו שיש לי גם עין עצלה ופזילה קטנה שתמיד תיקנו לי בתמונות".


אניסטון, בת ה-45, שהצטלמה להפקת אופנה מיוחדת, בה היא נראית בסוודרים גדולי מידות, חושפת רגליים חטובות במיוחד ומספרת איך השפיעה הדיסלקציה על הבגרותה, "הייתי בטוחה שאני לא חכמה, עכשיו שגיליתי את התגלית המדהימה הזו, אני מרגישה שכל הטראומה שחוויתי בילדות מתה, כל הדרמות והטרגדיות מפעם פתאום ברורות כל כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
כל הטרגדיות מהעבר נעלמו ונפתרו. אניסטון/צילום מסך, Hollywood Reporter

בראיון אניסטון מתייחסת שוב לשאלת התינוק החוזרת ונשנית, "אני מותשת מלהתייחס לנושא הזה, אני נהיית חרדתית מזה, מכיוון שמדובר בנושא כל כך אישי. מי יודע אם זה יקרה? זה דבר שאני רוצה ואנחנו עושים כמיטב יכולתנו שזה יקרה".

ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
עושה פוזות/צילום מסך, Hollywood Reporter

אניסטון התייחסה באופן נדיר לבעלה לשעבר, בראד פיט "אנחנו לא בקשר יומיומי, אבל אנחנו מאחלים רק דברים טובים אחד לשני, אף אחד לא עשה שום דבר רע אחד לשני. אתה יודע למה אני מתכוונת? לפעמים דברים פשוט קורים. רק שהעולם יפסיק עם השטויות של אופרות הסבון המטופשות האלו"


וואלה! סלבס גילתה שהיא רגישה לפחמימות. אבל זה לא עצר אותה מלרדת על קופסת בורקסים עם הקפה השחור בבוקר.

ג'ניפר אניסטון. Hollywood Reporter, צילום מסך
שער מגזין ה- Hollywood Reporter/צילום מסך, Hollywood Reporter

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully