וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: ההודעה הדרמטית של אורלי וילנאי וגיא מרוז

22.1.2015 / 17:31

שבוע לא קל עבר על כוכבי הביצה - מסולחה של שתי דיוות בינלאומיות, חגיגות עם מאמא לאומית שיצאה מבית חולים, המשיך לקאמבק מרגש והסתיים בחופשת לידה של זוג אקטיביסטיים. וואלה! סלבס נלחמת

צילום מסך

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותחת אחת הסולחות המרגשות שקרו בביצה ההוליווידית בשנים האחרונות. מצד אחד, מלכת הדבורים. מהצד השני, מלכת הטראש. ועל תקן המשקיפים: הבעלים האוהבים. תעצרו את הכל, נחתם הסכם שלום! לא, לא בין הערבים לישראלים אלא בין ביונסה, לנמסיס שלה, מלכת הריאליטי הבלתי מעורערת קים קרדשיאן. אחרי שקווין בי הבריזה מהחתונה של מיס טראש, כי לא הסכימה לקחת חלק בקרקס התקשורתי, נפגשו בסוף השבוע האחרון שתי הדיוות, כשהן מלוות בבעליהן ג'יי זי וקניה ווסט. יאללה, עכשיו אפשר להעביר ניגוב חומוס.

ביונסה, קניה ווסט. GettyImages
יאללה, סולחה! קים קרדשיאן וביונסה עם הבעלים/GettyImages

כעת למאמי הלאומית שהפכה בין יום למאמא הלאומית. טוב נו, ככה זה שכל התעשייה עוקבת אחרי ההריון שלך מדי חודש בחודשו. שבוע שלם שחיכינו רק בשביל לחזות בגזרה של נינט טייב אחרי הלידה! טוב נו, וגם לנסות לגנוב הצצה ליורשת העצר שלה.. לא עברו מספר ימים ונינוש חזרה לעבוד כשעלתה על עמדת הדי ג'יי באירוע של חברת חיתולים. הכי אמאל'ה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נינט טייב. ניר פקין
בשעה טובה! נינט טייב ויוסי/ניר פקין

במקום השלישי מחכה עוד דיווה מקומית שלא רק שחגגה לאהוב שלה יום הולדת, גם מתכוונת בקרוב לתת לו מתנה מאוד גדולה. רמז: נינט, מאחורייך. אם חשבתם שההריון של המאמי הלאומית היה מרגש, חכו עד לסוף השנה הנוכחית כשתתחילו לעקוב אחר הבטן הטופחת של הטופמודל בר רפאלי. הבלונדה ההורסת אמרה בראיון לוואלה! סלבס, שהיא מאמינה שעד סוף השנה היא כבר תכנס להריון מבן הזוג עדי עזרא. מה עם חתונה? אצל בר כמו אצל בר - אי אפשר לדעת.

בר רפאלי עדי עזרא. אינסטגרם, צילום מסך
בקרוב הילד. בר רפאלי ועדי עזרא/צילום מסך, אינסטגרם

מי שאמר שלא צריך לערבב ביזנס ופלז'ר כנראה צדק. תשאלו את דנה פרידר ואלי פיניש, שאמנם הכירו בפסטיגל של השנה שעברה, אך נראה שהעבודה האינטנסיבית בפסטיגל האחרון, גרמה להם להבין דברים שונים על האהבה שלהם והם החליטו להיפרד. עם זאת, הזמן בנפרד גרם להם להבין שהם טעו, כך שרגע אחרי שלוח הזמנים עמוס ההצגות הסתיים, השניים החליטו לחזור לזוגיות הדביקה שלהם והגיעו לחגוג ביחד את סיום ההצגות. הכי דביק שיש.

דנה פרידר, אלי פיניש. יחצ, רפי דלויה
שוב ביחד. דנה פרידר ואלי פיניש/רפי דלויה, יחצ

ובמקום הראשון, נמצא זוג אחר שהחליט לתעל את האהבה שלו לעוד מישורים. לצערכם, זה אומר שאתם תאלצו להיפרד מהם לתקופה מסוימת. קולולו! אורלי וילנאי וגיא מרוז סוף סוף קיבלו את הילד שלו ייחלו כל התקופה האחרונה. אז נכון, לא מדובר בילד ביולוגי שלהם, ונכון הם רק יהיו המשפחה האומנה שלו ויצטרכו להיפרד ממנו לאחר תקופה מסוימת, אבל היי, לפחות הם יהיו מאושרים ויהפכו ילד אחד למאושר קצת יותר. לצערכם, אתם תאלצו להיפרד מהם לתקופה מסוימת, או יותר נכון מאורלי, שיוצאת לחופשת לידה ותעדר מהמסך. השניים הודיעו לצופיהם כי אורלי תעדר וגיא יפחית גם הוא את שעות המסך שלו, על מנת להתרכז בגידול הילד. חמודים.


וואלה! סלבס מאמצת לחיקה כל יצור חי שמחפש חבר. כן, יש לה המון זמן פנוי.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אורלי וילנאי, גיא  מרוז. רפי דלויה
הורים טריים. אורלי וגיא/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully