וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'ים קארי

שירות וואלה! סלבס

16.1.2015 / 0:16

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'ים קארי. AP
פרש מהלימודים בגיל 15. ג'ים קארי/AP

# כיום הוא אמנם נחשב לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים ביותר בעולם, אבל ג'ים קארי מטפח קריירה צדדית בתור, שימו לב - כוכב רוק! קארי כבר הצטרף בעבר לכמה מוזיקאים גדולים ושר איתם גרסאות כיסוי לשירים מוכרים. ממש מולטי טאלנט.

# אבל לא רק מוזיקה ומשחק הם חלק מהכשרונות של השחקן ההורס, אלא אם כי גם ניקיון. לא פעם סיפר ג'ים כי נאלץ לפרוש מספסל הלימודים ולמצוא עבודה כדי לעזור בנטל הפרנסה של משפחתו ומצא עבודה בתור שרת ניקיון, זאת לאחר שאביו פוטר מעבודתו. לתקופה מסוימת קארי ומשפחתו אף גרו בוואן עד שהצליחו להשתקם.

ג'ים קארי. GettyImages
גם קומיקאי וגם כוכב רוק. ג'ים קארי/GettyImages

# נראה שלקארי יש הרבה שלדים בארון בכל הנוגע למשפחה שלו. מתברר שלמשפחת קארי יש היסטוריה ארוכה של בעיות נפשיות, במיוחד כאלו של מאניה דיפרסיה. קארי עצמו היה מכור לכדורי פרוזאק אבל סירב לסיים כמו אביו שסבל מהמחלה. קארי הפסיק את התלות בכדור כהגדרתו ומאז מתעקש לשמח את סובביו.


# עד כמה הוא מתעקש לשמח את מכריו? תשאלו את טופאק. בזמן שהראפר הקשוח ריצה מאסר בכלא, קארי כתב לו מכתבי עידוד ותמיכה כדי לשעשע ולגרום לו למצב רוח טוב בתקופה הקשה. המחווה של קארי לא הייתה לחינם, לפני מותו של טופאק, הוא ציין מספר פעמים שקארי הוא השחקן האהוב עליו. ריספקט!

# ועוד עובדה קטנה שקארי בוודאי היה מעדיף שתשכחו: קארי סבל בעבר מבעיות שינה. הפיתרון: ג'ים החמוד היה הולך לישון מדי לילה כשלרגליו נעלי ריקוד. לא גרביים, לא נעלי בית - נעלי ריקוד! העיקר שהוא הצליח להירדם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'ים קארי. Kevin Winter, GettyImages
מכור בעברו לפרוזאק. קארי/GettyImages, Kevin Winter
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים קארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully