וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בן 50 נעצר בחשד שהטריד כוכבת ילדים

וואלה! סלבס

15.1.2015 / 12:00

חייה של כוכבת נוער הפכו בשבועות האחרונים לסיוט מתמשך - כיוון שגבר מבוגר נהג להטריד אותה לצד עוד עוד שתי צעירות, לשלוח לבנות הודעות ואף הגיע לביתן בהפתעה. וואלה! סלבס CSI

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
"הייעוד שלנו הוא להתחתן". אחת מיני ההודעות ששלח החשוד לכוכבת/ShutterStock

מתברר כי לפעמים המציאות עולה על כל סדרת טלוויזיה. תושב הרצליה בן 50, נעצר הלילה (ה') בחשד כי הטריד כוכבת ילדים צעירה, לצד שתי צעירות, נוספות במשך תקופה ארוכה.

החשוד נעצר אתמול על ידי שוטרי תחנת גלילות - אחרי שבמשך מספר שבועות ככל הנראה נהג להטריד שלוש צעירות באופן אובססיבי. בין היתר, היה שולח להן הודעות רבות באמצעות פייסבוק ואף הגיע לביתה של כוכבת הילדים, כאשר עמד מחוץ לו במשך שעותארוכות שבהן חיכה שתשוב אליו.


רוצים עוד חדשות חמות?
אח של מיילי סיירוס והבת של ארנולד שוורנצגר ביחד
יהודה לוי מגיב על הלידה: "אני אסמס לנינט"
הלילה הפרוע של לירז דרור ולירן כוהנר

ניידת משטרה. ShutterStock
החשוד נתפס בדירת מסתור/ShutterStock

מתלונתן של הצעירות עולה כי לא היכרו את המטריד קודם לכן. שלוש המתלוננות הן בנות 20, כאשר שתיים מהן גרות בהרצליה. הנשים שככל הנראה הוטרדו, סיפרו על מסכת הצקות לא פוסקת בשבועות האחרונים - שכללה אינספור הודעות, שבהן הודיע להן שכוונתו היא להינשא להן ו"זה ייעודו בחיים". לאחר מכן ההודעות הפכו לשיחות טלפון ואף לשיחות לקרובים שלהן. על פי החשד, האיש נהג לשלוח לבנות הודעות בו הוא מכריז על אהבתו אליהן והעביר מתנות לביתן.

בעקבות התלונות של הצעירות, פתחו שוטרי מרחב ירקון בחקירה שבה התגלה שהחשוד מסתתר. הלילה נעצר האיש כשהוא בדירת מסתור בעיר נס ציונה, אז חזר בפני בלשי המשטרה על כך שהצעירות מכירות אותו ואוהבות אותו. הבוקר כבר הובא בפני שופט בית המשפט לשלום בתל אביב, בבקשה להאריך את מעצרו ולשלוח אותו להסתכלות פסיכאטרית.

בהכנת הכתבה השתתף אבי אשכנזי.


וואלה! סלבס לא מתלוננת כשמטרידים אותה. עד שמישהו כבר מתייחס אליה!


רכלו על כוכבת הנוער שהוטרדה בפייסבוק

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully