וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה מאחורי הקלעים: אסתי גינזבורג מגישה עזרה ראשונה

וואלה! סלבס

8.1.2015 / 12:21

הטופמודל ההריונית לא איבדה את העשתונות לאחר שאחד מחברי הצוות בהצגה שבה היא מככבת התעלף השבוע מאחורי הקלעים. להיפך, גינזבורג נחלצה לעזרתו וטיפלה במצב. וואלה! סלבס רחמנייה

אסתי גינזבורג. ניר פקין
מצילת חיים. אסתי גינזבורג/ניר פקין

אם חיפשתם עוד הוכחה לכך שאסתי גינזבורג היא מולטי טאלנט - אחת כזו שיודעת גם לדגמן, גם לשחק, גם להגיש וגם לשיר (הכל תוך כדי הריון!) - עכשיו תוכלו להוסיף טייטל לרשימה המרשימה. החל מהשבוע, גיזנבורג היא גם אישה אמיצה שנחלצת לעזרת חבר וסוג של אחות רחמנייה.

בתחילת השבוע, הגיעה הטופמודל להופעה בכרמיאל, ביחד עם צוות המחזמר בכיכובה "גיבורי האור". במהלך ההפסקה, ישבו כולם מאחורי הקלעים, כשלפתע הבחינה ההריונית כי אחד השחקנים איבד את ההכרה וצנח על הרצפה.


רוצים עוד רכילות?
אורחת של כבוד: בר רפאלי בטקס גלובוס הזהב
איומים על חייה של טופמודל: "תתרחקי מג'סטין או שתמותי"

אסתי גינזבורג. רפי דלויה,
גיבורת האור. גינזבורג וחבריה למחזמר/רפי דלויה

במקום לאבד את העשתונות ובלי התחשבות בכך שהיא כבר בחודש השמיני להירונה, רצה גינזבורג לעבר הבחור והגישה לו עזרה ראשונה תוך שהיא נותנת לו מים ומנסה להעיר אותו.

לאחר מספר שניות, השחקן התעורר והסביר לאנשים המודאגים ולטופמודל שטיפלה בו כי היה לו יום עמוס והוא פשוט שכח לאכול ולשתות - מה שהביא לאובדן ההכרה הזמני. נו באמת. סוף טוב הכל טוב, ההצגה נמשכה והקהל באולם לא הרגיש בדרמה שקרתה מאחורי הקלעים.


וואלה! סלבס התעלפה פעם, אחרי שהריחה את התחתונים שלה.


רכלו על המעשה האמיץ של גינזבורג בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully