וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הפרישה שהפתיעה את שופטי "הכוכב הבא"

8.1.2015 / 16:45

הצעת הנישואים של נתן גושן, הניתוח של אביבית בר זוהר הפרידה לשלום של דפנה דה גרוט וכמובן, הלהקה שפרשה מ"הכוכב הבא". קבלו את אוסף הסיפורים הלוהטים של השבוע. וואלה! סלבס רושמת

יח"צ - חד פעמי

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?


את המצעד הפעם פותחת הצעת נישואים. תגידו מזל טוב לאחד הרווקים היותר נחשקים בתעשיית המוזיקה, ששנה אחת הספיקה לו להבין שהוא מאוהב עד השמיים. נראה שהזמרים בישראל לא אוהבים לחכות יותר מדי. בטח לא כשזה נוגע לעניינים של הלב. כעת, נתן גושן עשה "נינט ויוסי" כשהציע לבת הזוג, עמית בן צור, נישואים אחרי כשנה בה הם יוצאים. הכל קרה מספר דקות לפני שהשנה החדשה נכנסה. מרגש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל. נתן גושן עם אהובתו עמית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שהאקס של לירן כוהנר (גושן) מציע נישואים לבת הזוג שלו, האקסית של גיא גיאור (נו זה שהציע את הנישואים לכוהנר) מצאה גם היא אהבה. רגע, סדר: דפנה דה גרוט, מי שזכתה בלבו של "הרווק" בתכנית ריאליטי, הספיקה למצוא אהבה חדשה. קוראים לו מיטש גולדהאר ובמקרה, או שלא, הוא מיליארדר שחי מעבר לים, כזה שוכש קבוצות כדורגל כמו מכבי תל אביב. נשמע כמו דיל לא רגיל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דפנה דה גרוט. ניר פקין
ביוש. דפנה דה גרוט/ניר פקין

כעת למישהי שידעה מיליארדר או שניים בחייה, אלא שזה עדיין לא לימד אותה איך לשמור על פאסון בכל הנוגע להתנהגות בפרהסיה. כי אפשר להוציא את הילדה מהשכונה, אבל לא את השכונה מהילדה, נו, נעמי קמפבל. לא משנה על כמה יאכטות היא תפליג, בכמה מטוסים פרטיים היא תטוס או כמה נשיאים ואנשי רוח תפגוש - נעמי תמיד תישאר הסוררת מהרחוב. יעיד על כך צלם הפפראצי שזכה למרדף מטורף על חוף הים בברזיל, לאחר שניסה לצלם את הטופמודל. היא כמובן לא היתה מרוצה מהנוכחות שלו והחלה לרוץ אחריו במטרה למנוע את פרסום התמונות.

קייט מוס, נעמי קמפבל. splash
לא נורמלית. נעמי קמפבל/splash

אל המקום השני מגיעה עוד דיוות טראש שהחליטה לשפץ את הפנים שלה. אלא שלעומת ניתוחים אחרים, את זה אתם לא ממש תראו. אביבית בר זוהר הלכה על סוג אחר של ניתוח - השתלת סחוס באף. מה, כן נראה שלגברת בר זוהר נשחק הסחוס באף והיא החליטה לשפץ אותו. צרות של עשירים מישהו?

אביבית בר זוהר. ניר פקין
משופצת. אביבית בר זוהר/ניר פקין

במקום הראשון נמצאת הדרמה שחוללה סערה בעולם הריאליטי המוזיקלי, בחסות "הכוכב הבא". מי לא אוהב דרמות? בטח ובטח כשהן קשורות לכוכבי ריאליטי שעוד לא בקעו מן הביצה. הפעם מדובר בלהקת גראונד הייטס, שרק בתחילת השבוע עמדו בפני דילמה האם לתת לסולנית שלהם להמשיך לבדה בתכנית. היא כמובן סרבה, אבל למרות שהשופטים העבירו אותם הם החליטו לפרוש מהתכנית בטענה שהם מעדיפים להתמקד באמנות שלהם. נו מה, אמנות או נמות?


וואלה! סלבס לא תפרוש לעולם. היא נאחזת בכם בציפורניים.


רכלו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז יאללה... ביי. הלהקה שפרשה מ"הכוכב הבא"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully