וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ואי רווק: החברה של מאט לה בלנק זרקה אותו!

שירות וואלה! סלבס

7.1.2015 / 13:34

שמונה שנים אחרי שהכירו, כוכב "חברים" לשעבר מצא את עצמו (שוב) לבד - אחרי שבת הזוג שהכיר על סט צילומי הסדרה "ג'ואי" נפרדה ממאט לה בלנק. רגע, רייצ'ל פנויה? וואלה! סלבס טריביאני

מאט לה בלנק. GettyImages
כבר לא. מאט לה בלנק עם אנדריאה אנדרס/GettyImages

פגז מן העבר: ג'ואי טריביאני שוב רווק. כלומר, השחקן מאט לה בלנק - מי שגילם את דמותו של האיטלקי המטופש בקומדיה האהובה מהניינטיז, זו שאתם רואים עד היום בשידורים חוזרים - שנזרק על ידי בת הזוג שלו בשנים האחרונות. אחרי שלה בלנק בן ה-47 נתפס צמוד לבחורות אנונימיות בסוף השנה שעברה, הוא והשחקנית אנדריאה אנדרס הודיעו כי סיימו לאחרונה את הקשר בן שמונה השנים שלהם. אופסי.


עוד סיפורי סלבס:
אייל גולן: "שרית חדד תחמם אותי בזמן הסערה"
צפו: ג'סטין ביבר מדגמן תחתונים וריבועים בבטן
מאירי מ"המירוץ למיליון" מבזבז כמעט מיליון שקלים!

מתוך הסדרה "episodes". imdb
ובכן, היא ויתרה על זה. מאט לה בלנק בסדרה "אפיזודס"/imdb

מי שנחשב פעם לאחד הגברים החתיכים על מסך הטלוויזיה, הכיר את האקסית בשנת 2006, על סט צילומי סדרת הבת הלא-ממש-מצליחה של "חברים". כן, התכנית שבה שוב גילם את דמותו של ג'ואי החביב (ונקראה ממש כך, למרבה ההפתעה). הדייט הראשון של השניים, התרחש רגע אחרי שחתם על מסמכי הגירושים מאשתו ואם בתו, ממנה הוא נפרד אחרי שנתפס בוגד בה. הכי רוס ורייצ'ל מצדו.

כעת, נראה שהמקרה חזר על עצמו שוב - כיוון שכאשר השחקן המזדקן תועד כשהוא חובק בחושניות אישה אחרת רחוק מאוד מהבית, דובריו הצהירו שמדובר בפוזה ידידותית לצורך צילומים עם מעריצה. נדמה שאנדרס לא בדיוק קנתה את התירוצים והחליטה לזרוק את ההוא מ"חברים", שזוכה להצלחה בשנים האחרונות עם הסדרה "אפיזודס". טוב, אחרי שגילה שאביו התחתן לא פחות מעשר (!) פעמים, עוד יש לו לאן לשאוף.


וואלה! סלבס תמיד היתה בקטע של צ'נדלר. הפטמה השלישית הסקסית שלו...


רכלו על הפרידה של ג'ואי מ"חברים" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully