וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת הגזענות: איתי תורג'מן יצא זכאי

4.1.2015 / 13:31

שלוש שנים לאחר שהשחקן המפורסם נתבע על כך שלא הכניס למועדון שהיה בבעלותו בחור ממוצא אתיופי - בית המשפט החליט שלתורג'י לא היה חלק בעניין, ולכן זיכה אותו. וואלה! סלבס אובג'קשן

איתי תורג'מן. ראובן שניידר
הוא זכאי! איתי תורג'מן/ראובן שניידר

מקרה שהיה כך היה: לפני כשלוש שנים, תבע בחור בשם ג'רמי ארטיה, באמצעות עורכי דינו עופר רון ומוטי קראוס, את בעלי המועדון "דיזינגוף" שבתל אביב, בהם איתי תורג'מן - בגין אפליה על רקע צבע עורו ועל כך שהוא משתייך לעדה האתיופית.

בכתב התביעה שהוגש, נטען כי ארטיה, שהגיע למקום יחד עם כתבת של ערוץ 10, לא הורשה להיכנס לתוך מועדון. עם זאת, מספר רגעים לאחר מכן, הגיע אדם בשם אביחי שכור, בעל גוון עור בהיר, שמיד הורשה להיכנס למועדון מבלי להישאל שאלות.

איתי תורג'מן, אושרי כהן. ניר פקין
אחי, אפשר להיכנס למועדון שלך? איתי ואושרי כהן/ניר פקין

במהלך המשפט טענו הנתבעים, בהם גם תורג'מן (שהיה אחד מבעלי המניות במועדון), כי הטענות אינן נכונות וכי בצילומים של הכתבת, לא רואים ששכטר אכן נכנס למועדון - וכי הדברים מתבססים רק על עדותו. גם כשבית המשפט ביקש לראות את חומרים הגלם, טענה הכתבת כי החומרים נגנזו.

בכתב ההגנה של תורג'י וחבריו, העידה ההגנה על שכניו האתיופים של תורג'מן - להם לכאורה הוא רוחש כבוד רב וכן על כך שבמועדון מעסיקים גם עובדים ממוצא אריתראי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה עם בלונדיניות? תורג'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

כיום, כשלוש שנים לאחר התביעה שהדיפה ניחוחות של גזענות, החליטה השופטת ניצה מימון שעשוע לגזור על הנתבעים תשלום פיצוי על סך של 25,000 שקלים, אך הוסיפה כי אינה רואה שום סיבה להאשים גם את תורג'מן בתביעה הנ"ל, שכן היה בעל מניות מיעוט וללא תפקיד ניהולי במקום.

בנוסף, ההחלטה קבעה כי אין לשחקן המוכר שום זיקה לאירוע המדובר בתביעה. מה שאומר, שהתביעה תתחלק בין שלושת הנתבעים האחרים שישאו בהוצאות.


וואלה! סלבס תבעה פעם את החתולה השחורה שלה כי היא לא הסכימה לנשק אותה בטענה שזה מביא מזל רע.


רכלו על התביעה הגזענית של תורג'י בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully