וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון קליין חושפת: "בשבילי רק חוטיני!"

3.1.2015 / 0:50

היא נחשבת לאחת הנשים הלוהטות בביצה, עוברת מסך כמגישה חייכנית ומתפקדת כדוגמנית מצליחה. אך רק כעת, סיון קליין מתפנה לענות על השאלה המסקרנת מכל - איך היא נכנסת למיטה? וואלה! סלבס שובבה

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

סביר להניח שכבר שמעתם את סיון קליין, מגישה לוהטת ודוגמנית מהפנטת בדרך כלל, מפטפטת על עניינים שברומו של עולם. טוב, כשאת משתתפת בתכנית פטפוטים קבועה שמשודרת כמה פעמים בשבוע - קצת קשה לפספס אותך. אבל כנראה שלא שמעתם אותה מספרת על הרגלי חדר השינה שלה. כלומר, לא נכנסתם לה לתחתונים (תרתי משמע), כמו שוואלה! סלבס עושה בדרך קבע באמצעות בוחן הפתע שלה. הידד.

סיון קליין. מערכת וואלה!
סיון קליין/מערכת וואלה!

קליין החייכנית, שמנהלת בחודשים האחרונים זוגיות צמודה עם איש הפרסום זיו קורן (ברונטי!), ענתה על השאלה איך היא הולכת לישון בערמומיות. כשהיא מפנקת בחיוך שובב גדול, הסבירה שהיא מתפשטת, אבל גם הולכת לישון לבושה, כלומר - "תלוי מתי". אגב, אם תהיתם עם אילו בגדים תחתונים היא מהדסת ברחובות, התשובה הנחרצת היא חוטיני ורק חוטיני.

אגב, אל תצפו לסטוצים קצרצרים אצל מלכת היופי במיל', אצלה זה רק רומנים רומנטיים בהחלט, כולל השוקולד שהיא אוהבת כל כך. אבל אחרי שכבש את לבה, איש הפרסום המוכשר שלה צריך להבין שאם כבר נכנס איתה למיטה ופתח את הטלוויזיה, כנראה שהוא יבהה לצדה בתכנית ריאליטי עסיסית. פאן!


וואלה! סלבס אוהבת לנשנש חטיפים כשהיא צופה בתכנית ריאליטי. שתי שקיות אפרופו, טחינה גולמית, חבילת ג'לית, במבה, סלט בורגול וקרמבו. בקטנה.


רכלו על בוחן הפתע של סיון קליין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully