וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה דנקנר וטל אנגלנדר התארסו

וואלה! סלבס

1.1.2015 / 9:11

עזבו אתכם מכלכלת בחירות: בתו של איש העסקים נוחי דנקנר, דנה דנקנר, זכתה אמש להצעת נישואים מרגשת - מבן הזוג והשורד במיל', טל אנגלנדר. אתם חייבים לראות את הטבעת. וואלה! סלבס בלינג

טל אנגלנדר, דנה דנקנר. אביב חופי
מעושרים ומאושרים. טל אנגלנדר ודנה דנקנר/אביב חופי

היו כאלה שחגגו אמש (ד') את כניסת השנה האזרחית החדשה והיו כאלה שעבורם החגיגה היתה מיוחדת אפילו יותר - נניח, איש העסקים נוחי דנקנר, שגילה שבתו התארסה לאהובה בשנים אחרונות. ככה זה שהשורד במיל', טל אנגלנדר, שלף טבעת נוצצת במיוחד וביקש מדנה דנקנר להיות אשתו לנצח נצחים. רומנטי!


רוצים עוד חדשות חמות?
סיי צ'יז, 2014: תמונות הסלבס שעשו את השנה
מפגש פסגה: מיילי סיירוס וארנולד שוורצנגר מבלים יחד!
שלומי קוריאט מקבל את 2015 בנשיקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טל אנגלנדר, איזו טבעת! דנה דנקנר משוויצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתו של אחד האנשים המשפיעים במשק הישראלי והאיש השתתף בעונה השלישית של "הישרדות" - מנהלים מערכת יחסים רומנטית כבר יותר מארבע שנים. למרות שחוו משבר מתוקשר ופרידה קצרצרה בעבר, השניים נותרו צמודים ותמכו האחד בשנייה לאורך השנים, תוך כדי שהם מדגמנים זוגיות פוטוגנית. כעת, זה הגיע לשלב שבו הוא שלף טבעת, שעשויה להוציא לכם את העיניים.

החתונה הקרבה תהיה עוד אחת מכמה שמחות נוצצות של אחת המשפחות המפורסמות ביותר באלפיון העליון של ישראל (בלי עין הרע, חמסה).לפני כחודשיים, דנה דנקנר הפכה לדודה, אחרי שאחיה והמעצבת לי גרבנאו הביאו לעולם תאומים. לאחרונה, פורסם גם כי אחותה המאורסת רונה, מצפה לילד נוסף. בשעה טובה!


וואלה! סלבס מצפה לטבעת יהלום, אבל תסתפק גם בבייגלה.


רכלו על הצעת הנישואים הזוהרת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully