וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי קלום: היידי והחבר משתזפים בעירום

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

29.12.2014 / 11:30

דוגמנית העל שהיא הכי קוגרית, לקחה את החבר הצעיר לחופשת בטן-גב-חזה באיים הקריביים. על הדרך, קלום פינקה את צלמי הפפראצי בכמה רגעים חושפניים, כמתנת חג. וואלה! סלבס הו הו הו

היידי קלום. ספלאש
"מאמי, הבאת את קרם הקוקוס? טנקס!". היידי קלום עם ויטו שנאבל/ספלאש

כוכבת המסלול ודוגמנית העל הגרמנייה, היידי קלום, היא לא אחת שמתביישת במה שאלוהים נתן לה. לכן כנראה, הטופמודל לא תפספס שום הזדמנות בכדי לחשוף ולספוג קרני שמש לגופה החטוב. ואם זה קורה מול צלם פפארצי בר מזל, שהצליח לתפוס כמה רגעים אינטמיים של קלום יחד עם בן הזוג הצעיר ויטו שנאבל, במהלך חופשת חג המולד, מה טוב.

קלום בת ה-41 ויתרה על בילוי בשלג (כולל כוס שוקו מול האח המחמם), כשארזה איתה את החבר בן ה-28 לחופשת בטן-גב-ציץ בסנט בראטס, שבאיים הקריביים. אז, גם דאגה לפנק את הפפראצי בכמה מתנות קטנות לכבוד החג הנוצרי, כנראה כי שמעה שהייתם שובבים מאוד השנה. זו המתנה עבור ילדים רעים!


רוצים עוד חדשות חמות?
קאמבק! מיה דגן חוזרת לבית הספר
צופית גרנט בארוחת ערב עם ידיד מסתורי
חילופי זוגות: אילנית לוי ואלירז שדה מבלים עם יעל בר זוהר

היידי קלום. ספלאש
עירום לוהט. היידי קלום בחופשה באיים הקריביים/ספלאש

שנאבל, סוחר אומנות במקצועו, כנראה מבין דבר או שניים ביצירות שוות ערך - לכן הוא מנהל בחודשים האחרונים קשר צמוד במיוחד עם מיס קלום. הצעירון, כולל ברזומה הרומנטי שלו את דמי מור (הקוגרית מס' 1) ועל פי השמועות, גם בחן מקרוב את דוגמנית העל האוסטרלית אל מקפירסון.

במהלך החופשה הנוכחית של הזוג המאוהב, השניים דגמנו יחסים רומנטים יציבים, שכללו שיזוף תחת קרני השמש המפנקות של האי הטרופי והורדת החלק העליון שכיסה את גופה של קלום לעיני עדשת המצלמה. יום החופש המפנק, כלל גם הליכה לאורך הכפר נופש והרבה חיבוקים מתועדים. כל עוד קלום מרוצה, גם העולם שמח.


בכל פעם שהיא משתזפת, וואלה! סלבס אוהבת למרוח על עצמה שמן זית, שמן קיק ושמן מנועים.


רכלו על הייד קלום טופלס בפייסבוק

זה קרה בעבר

היידי קלום והחבר מתמזמזים טופלס, שוב

לכתבה המלאה
היידי קלום. ספלאש
ממי, יש לי פסי שיזוף? היידי קלום מתפשטת/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully