וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הרגעים הגדולים של 2014

2.1.2015 / 0:15

בראד ואנג'לינה התחתנו, גווינת' פאלטרו התגרשה, אשטון קוצ'ר הפך לאבא ופנלופה קרוז יצאה כנגד ישראל. אז למה דווקא הישבן של קים קרדשיאן הוא זה שכבש את העולם? וואלה! סלבס רושמת

עיבוד תמונה

שנה אזרחית חדשה נפתחה ותביא איתה שלל אירועים מרגשים. תודו שכולכם תקווה שבשנה החדשה יהודה לוי ימצא כלה, בר רפאלי תלד ואילנית ואלירז כבר ימסדו את היחסים ביניהם. אבל עד אז, עצרו רגע ותיזכרו באירועים הגדולים של השנה האחרונה. מוכנים?


את המצעד פותחות דווקא בשורות משמחות, בכל זאת, 2014 היתה עמוסה חתונות ושבועות אמונים. אז נכון, אתם עדיין תקועים בחתונינה או באירוע של ציון ויאנה - אבל בואו נראה אותם מרימים הפקה כמו בחתונה של קים קרדשיאן וקניה ווסט, מסתתרים כמו בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי או מרגשים כמו ג'ורג' קלוני ואמל אלמודין. לזוגות המקומיים יש הרבה ללמוד בכל הנוגע לחתונות גרנדיוזיות ונוצצות. כי עם כל הכבוד למוש או אייל - כשלנה דל ריי מגיעה להופיע באיוונט שלך, נראה שמישהו באמת אוהב אותך. או שיש לך פשוט מספיק כסף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החתונה של השנה! אנגל'ינה ג'ולי ובראד פיט חתן-כלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הרביעי מגיעים מי שלא רק נשבעו אמונים האחד לשנייה, אלא גם הוכיחו לעולם כולו עד כמה אהבתם גדולה.
מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, כריסטינה אגילרה או סקרלט ג'והנסון הם רק חלק מהמפורסמים הרבים שזכו השנה לביקור פרטי מהחסידה, שנראה שעבדה שעות נוספות. מי שהגדיל לעשות ועל הדרך קיבל עוד חשיפה היה רובי וויליאמס,
שכנראה היה צמא לתשומת לב - אז החליט ללוות את כל תהליך הלידה תוך שהוא מעלה סרטונים בעמוד היוטיוב שלו. מי אמר שהוא לא מקורי?

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רובי וויליאמס. טוויטר, צילום מסך
האח הגדול. רובי וויליאמס/צילום מסך, טוויטר

במקום השלישי נמצאים מי שלא ממש הצליחו בסעיף הקודם והחליטו לפרק את החבילה הנוצצת. גברת קרדשיאן, הנה טיפ לחיים. תסתכלי על אמא שלך ואביך החורג, טוב, טוב. יופי. עכשיו כל מה שהם עשו - עשי הפוך או שלא תעשי בכלל! אלא אם כן את מתכננת על המזונות של קניה. קריס וברוס ג'נר ההורים הכי טראשיים ביקום החליטו השנה לסיים את היחסים ביניהם לאחר 22 שנות נישואים ושתי בנות. כמותם, עשו גם גווינת' פאלטרו וכריס מרטין, שהחליטו לומר ביוש אחרי יותר מעשר שנים.

גווינת' פאלטרו, כריס מרטין. GettyImages
אז זהו, שלא. גווינת' פאלטרו וכריס מרטין/GettyImages

כעת לכמה מפורסמים שידם על המקלדת היתה קלה מדי ושכחו שעם העם היהודי - לא מתווכחים ולא משנה מה. סלינה גומז, פנלופה קרוז וריהאנה, כנראה שכחו שעם אנשים שעברו שואה מחרידה, לא רצוי להתעסק. אלא כמובן אם אתם רוצים חרם עולמי, ואלוהים רק יודע כמה צדיקים יש בעולם. זו אולי הסיבה שרגע אחרי שתקפו את ישראל ברשתות החברתיות במהלך מבצע "עמוד ענן", החליטו המפורסמים לחזור בהם ולהתנצל.

חוויאר ברדם, פנלופה קרוז. AP
מצאתם לכם עם מי להסתבך! פנלופה קרוז וחוויאר ברדם/AP

למקום הראשון מגיע איבר אחד שמאוד בלט בנוכחותו בשנה האחרונה. לסינים יש את שנת הכלב, הדרקון והחתול, בעולם הסלבס השנה הזו היתה ללא ספק שנת הישבן. ליידי גאגא, ג'ניפר לופז, ניקי מינאז' ולמעשה כל כוכבת שמכבדת את עצמה ורצתה להיכנס לפנתאון הנוצץ, פשוט חשפה את הישבן. מי שהגדילה לעשות היתה כמובן האישה והתחת הכי מפורסם בעולם - קים קרדשיאן, שלא רק שהסירה את הבגדים אלא גם מרחה את קימוריה בשמן. אחר כך מתפלאים קוראים לה מלכת הטראש?


ישבנים? וואלה! סלבס מאחלת ששנת 2015 תהיה שנת המתוקים, ממש כמותה.


רכלו על הרגעים הגדולים של 2014 בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היוש. קים קרדשיאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully