וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנית לוי חושפת: מה הכי מדליק אותה?

22.12.2014 / 0:03

כבר נמאס לכם לנשנש סופגניות? לכבוד חג האורים, וואלה! סלבס יצאה לבחון עד כמה המפורסמים בקיאים בניסים ובנפלאות של חנוכה. הטוויסט: לוי, טל מוסרי ואליאנה תדהר מגלים ממה הם נדלקים. וואלה! סלבס מנורה

צילום: דייב שחר, עריכה: אביתר חלימי

הו, ימי החנוכה. החנוכיות בוערות על אדן החלון, הלביבות מחממות את הבטן ונס גדול היה כשכמה מהמפורסמים הלוהטים ביותר בביצה המקומית - הצליחו לחשב בדיוק כמה נרות מדליקים במהלך חג האורים. הרי לא באמת חשבתם שוואלה! סלבס תוותר על כמה שאלות שמנוניות (שעשויות להביך את הסלבס) לכבוד החג.

אז היו רק כמה ברי מזל שבאמת הצליחו לספור כמה נרות מדליקים בסך הכל במהלך החג. דנה פרידר, רוני דואני וטל מוסרי, לא ממש הצליחו לספור - אבל דווקא צמד הרצים למיליון, אוריאל יקותיאל וטום באום, הצליחו לחשב בהצלחה שבמהלך החג תאירו את הבית ב-44 נרות. המצטיינת ששלפה את התשובה הנכונה תוך רגע, היתה אילנית לוי. הסיבה? היא מנחה בערוץ המורשת!

אילנית לוי. אביב חופי
דלוקה. אילנית לוי/אביב חופי

רגע לפני שאתם נוגסים בעוד סופגנייה, אולי כדאי שתרשמו לעצמכם כמה קלוריות המפורסמים חושבים שהמתוקה המטוגנת כוללת. רוני סופרסטאר מודה שבכל אחת "יש המון קלוריות, ראיתי פעם אחת איך עושים סופגנייה ובזה סיימתי את הסיפור איתן", הסבירה. אליאנה תדהר העריכה שיש מיליארד קלוריות בכל אחת (תרגעי) ופרידר הגזימה ממש עם "אינסוף קלוריות". לעומתן, קותי סבג לא ממש סופר קלוריות לפני שהוא זולל, למרות שמאוד הופתע לגלות שכל אחת מהסופגניות מכילה בין 400 ל-500 קלוריות. יאמי.

כעת, לשאלת השאלות. כמו נרות החנוכה, ממה הסלבס נדלקים? אז אליאנה דווקא חובבת מתוקים, "דווקא סופגנייה לא, אני מעדיפה שוקולד מרוכז", היא מספרת. חבל, כי חברה למסך תובל שפיר, דווקא נהנה לבחון בחורה שאוכלת סופגנייה". פרידר נדלקת כשהיא בחוף הים, סיון קליין בחרה בבן הזוג שלה ורוני דלומי נדלקת "מדברים אותנטיים". מה. רק אילנית לוי, הודתה בפה מלא שהיא נדלקת בטירוף מחופשה, "לקחת את הבן זוג שלי ליומיים, זה מדליק וגם בגדר חלום שזה יקרה", הסבירה. לפעמים קורים ניסים.


וואלה! סלבס חושבת שמדובר בנס שמישהו בכלל נדלק ממנה. מי ידע שיש בנים שאוהבים בנות עם זקן.


רכלו על הסלבס בחנוכה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully