וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע מפנקת בהצצה לחדר השינה

וואלה! סלבס

21.12.2014 / 0:00

אתם יכולים להירגע, הכוכבת והמגישה עדיין לא מכניסה את מצלמות הטלוויזיה לביתה - אבל רכישה חדשה ויקרה במיוחד, סידרה לכם הצצה לחדר המיטות המסקרן של רותם סלע. וואלה! סלבס מציצנית

רותם סלע. ניר פקין
מפנקת, מפנקת, מפנקת. רותם סלע/ניר פקין

יש עוד מספר ימים עד חג המולד, אבל נראה שגם המפורסמים הישראלים מפנקים את עצמם במתנות שוות לכבוד החגים. נניח, השחקנית והמגישה רותם סלע, שפירגנה לעצמה דמי חנוכה יוקרתיים במיוחד, בהפתעה שמשלבת ביזנס ופלז'ר.

סלע ובעלה, אריאל רוטר, החליטו לפנק את עצמם במתנה עבור הלוקיישן הכי חשוב בבית - חדר השינה כמובן. מתנה שלבטח תעניק להם שעות של זמן משותף יחד ועל הדרך גם פינוק לגולשי וואלה! סלבס, שמקבלים הצצה לאחד מחדרי השינה המסקרנים בביצה המקומית. מה? בדיוק.


רוצים לקרוא עוד חדשות חמות?
אחרי שנתיים: רותם סלע נפרדת
קותי סבג מדבר על זוגיות: "רק שתבוא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רואים את ההשתקפות? רותם סלע והטלוויזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלע ורוטר החליטו שהגיע הזמן לשדרג את תנאי הצפייה בחדר השניה שלהם, לשם כך הם רכשו מכשיר טלוויזיה חדש, שיוכל לקרב לבבות. או סתם לספק לבני משפחת סלע-רוטר (כולל שתי הבנות החמודות, אן ואורי) צפייה משותפת באמא מנחה את התוכנית "הכוכב הבא", לצדו של דוד אסי עזר, בפריים טיים של ערוץ 2.

סלע ורוטר הגיעו לאולם התצוגה של חנות מכשירי חשמל גדולה במיוחד והתחדשו להם בטלוויזיה גדולה של "פנסוניק". המחיר כמה אלפי שקלים, אבל היחס? VIP. בני הזוג נהנו משירות התקנה מהיר (ככה זה שאת כוכבת "איי ליסט", שמגישה ומשחקת בסדרות נחשקות).

תוך פחות מיומיים השניים כבר יכלו להכנס למיטה הזוגית ולראות את הדמויות מהמסך הקטן בגודל כמעט אנושי. לאות תודה, צילמו השניים את הרכש החדש וככה יצא לכם לבחון את חדר השינה של השניים, שממש כמו אצל שאר בני התמונה, מבולגן עם כמה בגדים בכל מקום. רואים? סלע היא אחת מכם אחרי הכל.


וואלה! סלבס רצתה לרכוש ב-VOD את ערוצי הסרטים הכחולים, כדי לצפות בעצמה.


רכלו על החדר של רותם סלע בפייסבוק

רואים ב-HD

רותם סלע וקרן פלס מציגות: נשיקה רטובה

לכתבה המלאה
רותם סלע, אריאל רוטר. ראובן שניידר
מקנאים? גם אנחנו! הזוג רותם סלע ואריאל רוטר/ראובן שניידר
  • עוד באותו נושא:
  • רותם סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully