וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על טיילור סוויפט

שירות וואלה! סלבס

12.12.2014 / 0:36

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

טיילור סוויפט על השטיח האדום, 2014. GettyImages
מזל טוב טיילור! סוויפט רגע לפני תצוגת ויקטוריה סיקרט/GettyImages

# הזמרת האמריקנית טיילור סוויפט, נחשבת לאחת המצליחות כיום בעולם. כבר בגיל תשע, סוויפט החלה להתעניין בתיאטרון מוזיקלי, הופיעה בהפקות תיאטרון לנוער ונסעה באופן קבוע לברודוויי לשיעורי פיתוח קול ומשחק. כשהייתה בת 12, הגיע לביתה טכנאי מחשבים שלימד אותה איך לנגן שלושה אקורדים על הגיטרה, מה שהשפיע עליה לכתוב את אחד השירים הראשונים שלה.

# אם סוויפט לא הייתה בוחרת בשירה ונגינה, רוב הסיכויים שאולי הייתה בוחרת להיות הא. ב. יהושע הבא (בערך). כבר בגיל 12 כתבתה סוויפט רומן בעל 350 עמודים, אך מעולם לא פירסמה אותו. בעבר, אמרה שהייתה שמחה לכתוב על עצמה ביוגרפיה, "זה יהיה מגניב לכתוב על כל הדברים המשוגעים והמטורפים שעברתי בחיי".

טיילור סוויפט עם החבר הארי סטיילס. ספלאש
הו, אהבה צעירה. טיילור סוויפט עם הארי סטיילס/ספלאש

# זה אמנם נראה ששום דבר לא מפחיד את הכוכבת הצעירה, אבל סוויפט מודה שהיא מפחדת מלנהוג במכוניות - כי בעברה הייתה מעורבת בשלוש תאונות דרכים, שאמנם השאירו אותה ללא פגע, אבל עם פחדים עמוקים מנהיגה על הכביש.

# אז אמנם על הכביש היא מתה מפחד, אבל מסתבר שבאוויר סוויפט מרגישה יותר בטוחה. בבעלותה של הזמרת מטוס פרטי מסוג פלקון 900 וגם שדה תעופה קטן בנאשוויל, שעלותו מעורכת ב-40 מיליון דולר. בקטנה .

# אם יש דבר אחד שסוויפט אינה מפחדת ממנו זה אהבה. לזמרת יש רשימה ארוכה של מאהבים ובני זוג שכוללת בתוכה כמה שמות מוכרים במיוחד כמו הזמר ג'ו ג'ונאס, השחקן טיילור לאוטנר, הזמר ג'ון מאייר, השחקן ג'ייק ג'ילנהול שממנו נפרדה וחזרה אל זרועותיו בשנית לאחר מספר חודשים. היא גם יצאה עם יורש העצר למשפחת קנדי, קונור קנדי וגם עם בן דודו פטריק שוורצנגר (שהיום מתנחם בזרועתיה של מיילי סיירוס) וכמובן האקס האחרון שלה - הוא חבר להקת וואן דיירקשן הארי סטיילס. כיום (בינתיים לפחות), היא אוחזת סוויפט בחבר חדש, סולן להקת הרוק "1975" מאט היילי. להיילי אנחנו מציעים להזהר כי לסוויפט יש נטייה לכתוב שירי נקמה באקסים שלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיילור סוויפט על השטיח האדום, 2014. GettyImages
לא מפחדת לטוס?/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוויפט וג'ייק ג'ילנהול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully