וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט: דר זוזובסקי מעדיפה תחתוני חוטיני

6.12.2014 / 0:01

שחקנית עולה, דוגמנית מפתה וכוכבת נוער בהתהוות - אבל דר זוזובסקי היא גם עלמה צעירה שלא מסוגלת לבחור בין סטייק עסיסי לשוקולד מתוק. לפחות לגבי הלבשה תחתונה היא החלטית. וואלה! סלבס תחרה

צלם: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

אם השם דר זוזובסקי עדיין לא מצלצל לכם מוכר, כדאי שתתחילו לשנן את שם המשפחה המיוחד שלה. מדובר בסוג של מולטי-טאלנט, שלא רק עושה שמח לצעירים שצופים בה מככבת על המסך בדרמת נעורים, אלא גם בשחקנית לכל המשפחה ודוגמנית מפתה, שלא חוששת להצטלם בתחתונים. אם כבר, אז בחוטיני, סוג התחתונים המועדף עליה. לוהטוש.

דר זוזובסקי. דייב שחר
היוש, קרואסון. דר זוזובסקי/דייב שחר

זוזובסקי, שענתה על השאלות החצופות בבוחן הפתע של וואלה! סלבס, לא התבלבלה כשנדרשה לבחור בין בוקסר לחוטיני - למרות שלמיטה היא נכנסת מכוסה כהלכה. "בעיקר בכפות הרגליים", לטענתה. אתה שמעת את זה, החבר האוהב לי בירן (שכבש אותה בזכות החיוך, כנראה)?

אבל היתה בחירה אחת שהותירה אותה נדהמת - בין שוקולד איכותי לסטייק חייתי. מי אמר שדוגמניות הלנז'רי מוותרות על ארוחות או מסתפקות בעלי חסה? כי מיס זוזובסקי לא רק אכלה מאפה נימוח מול המצלמה אלא אף הראתה חוסר החלטיות מוחלט בין המתוק מתוק לבשר המדמם.


וואלה! סלבס לא מצליחה להחליט בין ג'חנון עם טחינה, ביצה, חצי מנת סביח, טבעות בצל ופבלובה, או ג'חנון עם טחינה, סלט תפוחי אדמה, חצי מנת סביח וטארט טאטן. מישהו מתנדב לבחור?


רכלו על בוחן הפתע של דר זוזובסקי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully