וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'יי זי

שירות וואלה! סלבס

5.12.2014 / 1:21

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'יי זי. GettyImages
איך אמרת שקוראים לך? מר ביונסה? ג'יי זי/GettyImages

# חייו של ג'יי זי (שון קרטר) אמנם נראים נוצצים וזוהרים, אבל ילדותו של הראפר לא היתה קלה. בגיל 11 חרב עליו עולמו, כאשר אביו נטש את המשפחה והשאיר את אם המשפחה להתמודד לבד עם גידול המשפחה. אם לא די בכך, אחיו הגדול התמכר לסמים והחל להשתמש בקראק, מה שכנראה השפיע על ג'יי שהצטרף לכנופיה והחל לסחור בסמים קשים.


# למרות העבר הקשה והילדות הענייה, כיום ג'יי זי נחשב לאחד אנשי העסקים המצליחים בעולם - ברשותו חברת תקליטים מצליחה והוא גם בעליה של קבוצת הכדורסל ה'ניו ג'רזי נטס'. שווי האימפריה של ג'יי זי וביונסה מגיעה למיליארד דולר, וכוללת נדל"ן, חברות אופנה והפקות מוזיקליות.

ג'יי-זי. GettyImages
יצא משהו מיוחד? יש מצב/GettyImages

# מעבר לעסקים ג'יי זי מתעניין בפוליטיקה ונחשב לחבר קרוב של נשיא ארצות הברית ברק אובמה. לפני שאתם מדמיינים את ביונסה בתור אשת הנשיא, ג'יי זי נשבע שלא יכנס לעולם הפוליטיקה "פוליטיקה זה הרבה על המרדף להיות מושלם, ואני לא מושלם", אמר בעבר.

# כמו כל סלבריטי בעל שם עולמי, גם ג'יי זי חווה את הצדדים הפחות יפים של התהילה, כאשר סבל ממעריצה אובססיבית ומטרידנית כפייתית שהייתה מתקשרת אליו 300 פעם ביום ומשאירה לו הודעות קוליות בהן שרה לו שירים.

# למקרה שאתם חיים על כוכב אחר, ג'יי זי נשוי לאחת הנשים היפות והמצליחות בעולם, הזמרת והשחקנית ביונסה. אם שאלתם את עצמכם איך השניים עדיין (למרות השמועות והריבים) שומרים על רומנטיקה בחיי הנישואין, התשובה היא: פיצה. כן, ג'יי זי לוקח (כמעט) כל יום ראשון את ביונסה לדייט במקום סודי בברוקלין, בה גדל - שם השניים אוכלים ונהנים מדייט על מגש פיצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ביונסה, ג'יי זי. ספלאש
האשה שלצידו. מלכת העולם. ביונסה וג'יי זי/ספלאש
ג'יי זי, ביונסה. GettyImages
אני רוצה להודות להורי, שהביאנו עד הלום ולאלוהים שלא נולדתי לקנייה ווסט וקים קרדשיאן. ביונסה, בלו אייבי וג'יי./GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully