וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מיילי סיירוס

שירות וואלה! סלבס

28.11.2014 / 1:53

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

מיילי סיירוס על השטיח האדום, 2014. GettyImages
רגע, מה הייתה העבודה הראשונה שלך? מיילי סיירוס/GettyImages

# בגיל 22, מיילי סיירוס היא אחת הצעירות המרוויחות ביותר בעולם, אבל אל תתבלבלו לרגע - העבודה הראשונה שלה הייתה המעניינת ביותר. אביה, שהיה זמר קאנטרי, נהג לשלם לה עשרה דולרים כדי לאסוף את החזיות והתחתונים שהיו נזרקים אל הבמה בהופעות. אה, עכשיו הכל מובן!

# מסתבר שסיירוס מטפחת את תדמית הילדה הרעה כבר מגיל קטן. כשהיתה תלמידה, נזרקה מיילי מבית ספר פרטי בו למדה. הסיבות לסילוקה נשארו מסתוריות ועד היום ישנן שתי תאוריות המסבירות את הצעד של המוסד החינוכי - אחת טוענת שסיירוס גנבה את האופנוע הממונע של המורה, ואחרת טוענת כי הזמרת הסבירה לתלמידים בכיתה מה היא נשיקה צרפתית. אולי אם היו טורחים לחנך אותה במקום לזרוק אותה, היא היתה ילדה נורמלית.

מיילי סיירוס. ספלאש
היוש! מיילי סיירוס/ספלאש

# עם כל הכבוד לשברון לב שחוותה סיירוס בעקבות הבגידה של הארוס שלה - לבה של הזמרת חווה דברים קשים יותר, כמו הבעיה בלב שממנה היא סובלת. הסימפטומים של המחלה הם דפיקות לב מואצות או היכולות להגיע למעל מ-100 פעימות לדקה. אבל אל דאגה, זו לא מחלה שיכולה לסכן את חייה.

# את גופה של מיילי מעטרים לא פחות מ-34 קעקועים (עד לרגע כתיבת שורות אלה). ביניהם אפשר למצוא משולש פיצה, תמונותיהם של הכלבים האוהבים שלה שנפטרו, סימן שווה למען המאבק של הקהילה הגאה וציור של חתלתול עצוב בתוך השפה הפנימית שלה. את התחביב שלה סיירוס החלה בגיל 17 בלבד.

# נדמה שהזמרת המטורללת לא מפחדת מכלום. האג'נדה הלוחמנית והגישה שלה בשנים האחרונות, מציירות אותה באור כאשה חזקה ואמיצה. אז מה כן מפחיד אותה? עכבישים. מיילי סובלת מארכנופוביה חמורה (פחד מעכבישים). אם בא לכם לראות אותה מאבדת שליטה, צורחת ובהיסטריה תשימו לידה עכביש קטנטן. אבל מדילדו בגודל של מטוס היא לא מפחדת, אה?


רכלו על השלדים בארון של מיילי בפייסבוק

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב מותק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully