וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה דנה פרידר מעדיפה גברים קירחים?

13.11.2014 / 15:43

הכוכבת הגדולה לא מתביישת להודות שמה שמעניין אותה בגבר זה פחות צבע שיער ראשו אלא אם יש לו בכלל. דנה פרידר מודה בפה מלא: אני מעדיפה אותם קירחים. וגם תשובה לשאלה איך היא מעדיפה לישון, בעירום או מכוסה? וואלה! סלבס מעלה הקרחות

כתב : הדס שינדלר צלם:עידו שחם

וואלה! סלבס אוהבת את הסלבס שלה מאוהבים ומחויכים, מאושרים ובכלל במצב רוח סבבה, כמו במקרה של השחקנית היפיפה דנה פרידר שנאלצה לעבור תחקיר עומק ולענות על כמה שאלות נוקבות וחודרניות הנוגעות להעדפותיה בתחום רומנטי כמו איך היא מעדיפה את הגברים שלה? עם שיער ברונטי או בלונדיני? פרידר לא היססה ואיתגרה בתשובתה :"קירחים". כידוע פרידר נמצאת בימים אלו בזוגיות עם המצחיקן הקירח אלי פיניש וכאשר ברזומה שלה זוגיות בת שלוש שנים שנים עם הקומיקאי קובי פרג' (הפיג'מות) .

בוחן דנה פרידר. עידו שחם
אני אוהבת שוקולד.. ועוגות גבינה. דנה פרידר/עידו שחם

עוד הפתעה שהנחיתה פרידר על וואלה! סלבס היא העובדה שבשעות הפנאי שלה היא מעדיפה לצפות בתוכניות דוקומנטריות ולא בריאלטי ( תוך כדי שהיא מתעלמת בבוטות מהעובדה שאת דרכה לחיינו היא פילשה דרך התוכנית "נולד לרקוד" שם הפגינה יכולות תנועה מרשימות במיוחד).

האכזבה הגיעה דווקא כאשר פוצצה אינספור חלומות רטובים שלנו בכך שחשפה שהיא מעדיפה בוקסר ופחות חוטיני ואת שעות השינה שלה היא מעדיפה להעביר מכוסה ולא כמו שברא אותה אלוהים. לא נורא..


וואלה! סלבס מעדיפה את הגברים שלה עם דופק. ככה היא, צנועה.

  • עוד באותו נושא:
  • דנה פרידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully