וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: בתה של גלית גוטמן תככב בקמפיין חדש

וואלה! סלבס

16.11.2014 / 10:50

עם אמא שהיא אחת הדוגמניות המצליחות בארץ ואבא שהוא צלם מוכר - אין פלא שבגיל 15, שירה גוטמן קורן כבר זוכה לשמש כפרזנטורית של רשת אופנה. קבלו את היורשת הכובשת של גלית. וואלה! סלבס מחוספסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחה שכזאת. גלית גוטמן, זיו קורן והבת שירה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרי לכם ידיעה שלא תפתיע במיוחד: בתם המשותפת של גלית גוטמן והאקס המפורסם שלה, הצלם זיו קורן, נבחרה לתפקיד הדוגמנית של רשת אופנה מחוספסת.

עם מאמא שהיא מנחה לוהטת ואחת הדוגמניות המוכרות (והעסוקות) ביותר בתעשיית האופנה הישראלית מאז הניינטיז, אבא שהוא צלם עיתונות ידוע והמון חברי משפחה נוצצים שעובדים בתעשיית הבידור - זה היה רק עניין של זמן, עד לרגע שגם שירה גוטמן קורן תעמוד מול המצלמה ותעשה פוזות. ברוך הבא, הדור הבא משתלב בביצה.


עוד סיפורים נוצצים:
צפו: סרטון החתונה של בר רפאלי
מחווה לקרדשיאן: אורי פפר חושף את הישבן
על הסכין! הניתוח הפלסטי של ג'קי אזולאי

גלית גוטמן. אור גפן,
דומה לאמא? גוטמן עם שירה/אור גפן

ממש כמו קנדל ג'נר (הדוגמנית הצעירה הכי מצליחה לבית משפחת קרדשיאן) או רומיאו בקהאם (היוש, דיוויד אנד ויקטוריה) - שירה בת ה-15, נבחרה להוביל את הקמפיין האורבני של מותג האופנה הבריטי LEE COOPER, זאת לאחר שבעבר שללה לא מעט קמפיינים שהוצעו לה.

את הטיפים לשרבוב שפתיים כנראה קיבלה מאמא, על זווית הצילום דסקסה עם אבאל'ה - כך שאין ספק שמדובר בליהוק מתבקש ולוהט במיוחד, לקמפיין שיצטלם בקרוב מאוד.

שירה הצעירה, עברה שנה סוערת שהחלה בפרידה המצערת של הוריה, אחרי שנים ארוכות של זוגיות פוטוגנית. מאז, לא רק שדאגה להפציע יחד עם מנחת תכנית הבוקר בשלל אירועים נוצצים ולבלות במשותף עם אחותה הצעירה אמה - אלא ראתה גם את אמא וגם את אבא מוצאים זוגיות חדשה שתועדה במדורי הרכילות.


וואלה! סלבס נורא רוצה שפיני, יורש העצר של שושלת האוגרים שהיא מגדלת, ישמש כפרזנטור של של מותג נסורת. יש למישהו קשרים?


רכלו על הקמפיין של שירה גוטמן קורן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully