וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ליאונרדו דיקפריו

שירות וואלה! סלבס

14.11.2014 / 1:55

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
השחקן הנדיב. ליאונרדו דיקפריו/GettyImages

# למרות שנראה שרק אתמול ראיתם בקולנוע את ליאונרדו דיקפריו עומד על הסיפון של "טיטאניק", אבל הילד היפה כבר חוגג 40 - סיבה מספיק טובה בשביל לחשוף כמה מהסודות האפלים שלו, יש לא מעט. כמו למשל, העובדה שהוא נקרא ליאונרדו על שם הצייר הנודע ליאונרדו דה וינצ'י. למה? כי בפעם הראשונה שהוא בעט בתוך רחמה של אמו, היא עמדה מול ציור של האמן הנודע, מה שגרם לה לקרוא לו על שמו של הצייר.

# אז נכון, ליאו הוא לגמרי פנים יפות, אך לא רק. נראה שלשחקן המוכשר יש דעה פוליטית והוא לא ממש מפחד להביע אותה. כך שב-2004, הוא תמך במתמודד ג'ון קרי ואף נאם ברחבי ארצות הברית על כישלון הממשל של בוש. בשנת 2008, תרם השחקן סכום של 2,800 דולר (שזה הסכום המרבי שאדם פרטי יכול לתרום למתמודד) לנשיא ארצות הברית ברק אובמה לקידום מסע הבחירות שלו.

ליאונרדו דיקפריו עם בר רפאלי במשחק הלייקרס, לוס אנג'לס, אפריל 2010. Noel Vasquez, GettyImages
על החוקנים שהוא עושה, את ידעת? ליאונרדו דיקפריו ובר רפאלי/GettyImages, Noel Vasquez

# נראה שדיקפריו הוא אדם מאוד נדיב, שאוהב לתרום לא מעט. מלבד התרומות לפוליטיקה, בשנת 1998, תרם האקס של בר רפאלי חדר מלא מחשבים וציוד לספריה החדשה של לוס פליז, שנבנתה על חורבות הבית בו גדל.

# הידעתם? דיקפריו הוא אב לילדה. טוב נו, היא לא בדיוק בתו הביולוגית, אבל היי, כמה מפורסמים אתם מכירים שהחליטו "לאמץ" תינוקת, אחרי שפגש אותה פעם אחת? בזמן שדיקפריו צילם סרט בדרום אפריקה ופגש את הילדה, הוא החליט לקחת אותה תחת חסותו ומאז הוא שולח לה צ'ק חודשי ואף מדבר איתה מדי פעם בטלפון ובודק לשלומה.

# והנה עוד עובדה שנראה שדיקפריו לא ממש היה שמח שתדעו עליה. מקורבים לשחקן מספרים שהוא "מכור" לחוקנים. כן כן, המכשיר שמחדירים לגוף על מנת לנקות אותו. על פי אותם מקורבים, השחקן הסקסי למד להכיר את התהליך דרך הדוגמניות איתן יצא. נשמע מרתק.


רכלו על הסודות של דיקפריו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully