וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירתה של יוליה פלוטקין: תחתוני חוטיני או בוקסר?

8.11.2014 / 0:58

הרבה לפני שחשבה על צירים, הדוגמנית והשורדת במיל' חשפה כמה העדפות אישיות שלה. נניח, העובדה שפלוטקין חובבת שינה בעירום - תחביב שאולי תאלץ להפסיק אחרי הלידה. וואלה! סלבס הו בייבי

עידו שחם

יש כמה מפורסמים שמפתיעים את וואלה! סלבס בכל פעם מחדש, נניח, יוליה פלוטקין. הדוגמנית המתולתלת, שזכתה לתהילה רגע אחרי שהופיעה על המסך הקטן - כנראה שכחה שהפכה לפרצוף מוכר בכל בית בישראל אחרי שהשתתפה בתכנית הריאליטי "הישרדות VIP". עם זאת, כשנאלצה לבחור בין צפייה בתכנית מציאות לבין סרט דוקומנטרי - הלכה על האופציה השנייה. רגע, אלה ההורמונים של ההריון שמשפיעים, לא?

יוליה פלוטקין. עידו שחם
מסתדרת עם החוטיני? יוליה פולטקין/עידו שחם

אם כבר הריון מתקדם, כמו זה של האישה עם רעמת השיער הבהירה, פלוטקין הפתיעה עם כמה תשובות לבוחן הפתע השובב של וואלה! סלבס. אז העובדה שהיא מעדיפה ברונטיים כמו בעלה, או משתתפת פעולה עם צלמי הפפראצי אמנם לא שמטו את הלסת - אבל התשובה שלה לשאלה אם היא בקטע של שוקולד או סטייק עסיסי בתוך הפיתה, הרשימה. אז זהו, שיולי בקטע של מתוק ולא של נתח קצבים מובחר.

עם זאת, על פי כל הקלישאות של "נשים יפות שלא קמות מהמיטה עבור פחות מעשרת אלפים שקלים ליום צילום" - ברור שההריונית הפוטוגנית הולכת לישון בלי בגדים לגופה, זאת למרות הבטן שצמחה. התחתונים שלגופה הם חוטיני, זאת למרות התרחבות האגן. מה, זה טבעי!


עד שדורון מזר לא יסכים להפרות אותה, וואלה! סלבס לא תיכנס להריון.


רכלו על בוחן הפתע של יוליה פלוטקין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully