וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מתיו מקונהי

שירות וואלה! סלבס

7.11.2014 / 2:59

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# מתיו מקונהי, זכה בפרס גלובוס הזהב ובפסלון אוסקר - אבל באמתחתו תואר יותר חשוב. הכוכב, זכה בנשף התיכון שלו בתואר "התיכוניסט הנאה ביותר", ומאז כמובן הוא לא איבד את המראה השובה. בשנת 2005 אף הוכתר בתואר "הגבר הסקסי ביותר בתבל" על ידי מגזין People. מרשים?

# מקונהי אמנם נחשב לבחור מטופח במיוחד' אבל הצהיר בעבר שהוא לא השתמש בדיאודורנט למעלה מ-20 שנה ונותן לבית שחי שלו להתאוורר באופן טבעי. ההצהרה גרמה לשחקנית קייט הדסון להגיע בעבר לסט הצילומים של סרטם המשותף, עם אבן מלח טבעית שנועדה לניקיון והרחקת ריחות רעים - שאותה דרשה ממנו לשפשף בבית השחי שלו. איכסוש.

מת'יו מקונוהי. GettyImages
הגבר הכי סקסי בעולם. מתיו מקונהי/GettyImages

# בר שומעת? רגע לפני שליאונרדו דיקפריו לוהק לתפקיד ג'ק בלהיט שובר הקופות "טיטאניק", מקונהי היה מעומד מוביל לשחק את תפקידו של עלם החן שובר הלבבות. הסוף ידוע כבר: ליאו זכה בתפקיד ובתהילה, אך אין מה לרחם על מקונהי, שהפך לאחד הכוכבים הגדולים בעולם.


# בשנת 1998 המשטרה הגיעה לביתו של הכוכב ההוליוודי בטקסס, אחרי שקיבלו תלונות משכנים על רעש בעוצמה גבוה שמגיע מתוכו. כאשר השוטרים הגיעו למקום הם מצאו את מקונהי מסומם ועירום כביום היוולדו, כאשר הוא מנגן על תופי בונגו. מקונהי נעצר מיד באשמה של החזקת קנאביס והתנגדות למעצר. הפרשה הסתיימה לבסוף בלי משפט, כשהוא שילם קנס על הפרעה לשלום הציבור.

# שמעתם כבר על פחד מחרקים, גבהים ואפילו מקומות סגורים - אבל למקונהי יש פחד מוזר במיוחד. השחקן מפחד מאוד מדלתות מסתובבות! כן, כמו אלו בכניסה לבנייני משרדים או בתי מלון. השחקן מסרב לעבור בהן וחושש מהן. מוזרוש.


רכלו על השלדים בארון של מתיו מקונוהי בפייסבוק

מתיו מקונוהיי. GettyImages
יש לך פחד ממה? מקונוהי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully