וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: התינוק הכי מעושר במדינה

23.10.2014 / 15:55

תקופת "אחרי החגים" הביאה לא מעט התחלות חדשות. בין מעבר הדירה של נינט, לחברה החדשה של אחי נתן - נראה שהתינוק של ראידמן משך את כל הצומי. הנה כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

הלבשה: FRED PERRY עריכה: מאיה בן ניסן

מדי שבוע, אדם סרור מציג בפניכם את חמשת האירועים הכי מעניינים, הכי מדוברים, הכי שווים, וכמובן הכי שערורייתיים - בשמה של וואלה! סלבס, כמובן. מוכנים לסיכום צהוב ונוצץ?

את המצעד פותח אחד הזוגות השווים בתעשייה, שהשנה האחרונה היתה עמוסה בהתחלות חדשות עבורו. החל מקליק, כלה בחתונה ועכשיו גם מעבר לדירה חדשה. נינט טייב ויוסי מזרחי חיו לאחרונה ב"פאסט פורוורד", יענו בהילוך מהיר במיוחד. הרי הם הספיקו להכיר, להתאהב, להתחתן ולהיכנס להריון בשנה אחת. לא מספיק לכם? אז הנה, עכשיו הם גם מצאו דירה חדשה בצפון הישן של תל אביב. שלא תתבלבלו נינט לא שכרה קומה שלמה וגם לא בניין עם שומר.

נינט טייב יוסי מזרחי. ברק פכטר
מצאנו! נינט טייב ויוסי מזרחי/ברק פכטר

במקום הרביעי נמצאת עוד מישהי שבקרוב תתחיל דרך חדשה בתפקיד שווה במיוחד. אסתי גינזבורג אאוט, רותם סלע אין! הגופה (באופן תאורטי תירגעו!) עוד לא הספיקה להתקרר והשבוע, מספר שעות לאחר שאסתי הודיעה על פרישתה מ"הכוכב הבא", וואלה! סלבס חשפה כי מי שתחליף את הדוגמנית הבלונדינית תהיה רותם סלע, שתנחה את התכנית לצידו של עזר. מרגש, לא?

כעת לזו שקטפה מקום ראשון בתחרות בינלאומית! טל גלבוע שומעת? אמנם עקפת את לינור שפר כשזכית במקום הראשון של "אח הגדול", אבל זה לא אומר שהגברת שפר ויתרה. עכשיו היא אוחזת במקום הראשון בתחרות אשת השנה של הקהילה היהודית ברוסיה. תירגעו! מי אמר בבושקה ולא קיבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'מפיון! לינור שפר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקום השני נמצא חבר של לינור מאותה התכנית, שלא צריך תארים או פרסים. הוא, לעומת כל השאר, זכה באהבת אמת! הודעה מצערת לבנות ישראל - אחי נתן, כן הבחור החתיך מ"האח הגדול", תפוס. חזק. המציל ההורס, שהופיע לא פעם בפנטזיות שלכן מתחזק בשבועות האחרונים מערכת זוגית דביקה במיוחד, ככה שאתן יכולות לעבור לבחור הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסנדק והסנדק. אביגדור ליברמן ומיכאל צ'רנוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל המקום הראשון, מגיעים הון, שלטון ואבק כוכבים. כל זה מתרכז אצל בחור קטנטן שעוד לא למד איך אומרים אמא-אבא. או "שאנל". אין ספק, ריצ'ארד ישראל ראידמן צ'רנוי הוא אחד הילדים הכי מאושרים במדינת ישראל. מצד אחד, אמא הורסת שהיא סלב על, מצד שני אבא שיכול להטיס אותו לחלל, ואם לא די בכך, אז הסנדק השני שלו הוא לא אחר מאשר שר החוץ אביגדור ליברמן. בקיצור, מי אמר שלא שווה להיות הבייבי של ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי?


וואלה! סלבס רצתה שניקול תאמץ אותה, אבל זו טענה שיש לה יותר מדי כלבות בבית.


רכו על הרשימה של וואלה! סלבס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully