וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי גירל: מאיה בוסקילה חזרה לתל אביב

וואלה! סלבס

22.10.2014 / 0:00

הזמרת עם הקול המרטיט, שנטשה את העיר הגדולה מיד אחרי הגירושים המפתיעים מבעלה, החליטה על קאמבק מפתיע. לאחרונה, בוסקילה מצאה דירה בלוקיישן לוהט בתל אביב. וואלה! סלבס מובינג

מאיה בוסקילה. אביב חופי
קארי ברדשאו, מאחוריך! מאיה בוסקילה/אביב חופי

השנתיים האחרונות כנראה היו לא פשוטות כלל עבור מאיה בוסקילה. זה התחיל בהתאהבות וחתונת בזק עם מתן כהן, הריון ראשון ולידת בנם לני, במקביל לזכייתה ב"חי ב-LA LA לנד". אך לצערה, לא עבר זמן רב, לאחר שנפרדה במפתיע מהבעל ועזבה את החיים במרכז, לטובת השקט בבית הוריה שבנתניה, תוך כדי שהתחברה ואז עזבה את המנהל אבי גואטה. כעת, כך נראה, היא צברה כוחות מחודשים ומתכננת קאמבק ובגדול.


עוד סיפורים נוצצים:
מי הגבר שנישק את בר רפאלי?
עמית פרקש מציגה: חבר חדש ומיוחס
הטופמודל הישראלית שמככבת על שער מגזין בינלאומי

מאיה בוסקילה. סיון פרג',
הביאה איתה את לני. מאיה בוסקילה/סיון פרג'

לוואלה! סלבס נודע כי הזמרת עם הקול הגדול, ארזה את הבייבי לני ועזבה לאחרונה את בית ההורים שלה בנתניה, לטובת מקום משלה במרכז תל אביב. בוסקילה, שרק לאחרונה עברה לניהול מחדש אצל רונן צרפתי, מצאה דירת שלושה חדרים שתספק את צרכיה כדיווה מקומית, כולל חדר לילד כמובן. הלוקיישן: סמוך לכיכר רבין, בלב לבה של העיר שהיא מרכז התרבות הישראלית.

כעת, בוסקילה לא רק מתקרבת לאולפני ההקלטות שבמרכז הארץ (בהם תוכל לעבוד על חומרים חדשים כמובן), אלא תוכל להגיע לאירועים נוצצים ולהיתפס על ידי צלמי הפפראצי, שכנראה התגעגעו לפריים של הזמרת המרטיטה בשעה שהיא יוצאת לבילוי פרוע או סתם יורדת בפיג'מה לקיוסק הסמוך.


וואלה! סלבס מודיעה שלקראת החורף החליטה לעזוב את הספסל בגן מאיר השלו, לטובת מקלט נטוש בשכונת התקווה. חיי הזוהר.


רכלו על הבית החדש של מאיה בוסקילה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully