וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל אטיאס חושף: למה בחרתי בוואלה! סלבס

ישראל אטיאס | צילום: ניב אהרונסון

8.10.2014 / 10:00

כוכב "זגורי אימפריה" הוא אמנם חביב צלמי הפפראצי (אי אפשר להאשים אותם), אבל הוא ורכילות הולכים יחד? ישראל אטיאס מסביר איך הגיע לכיסא העורך של האתר הצהוב הכי שווה ברשת. וואלה! סלבס אימפריה

לערוך את וואלה! סלבס, אני, ישראל אטיאס? אתם בטח חושבים שהחלקתי על השכל. בכל זאת, אני רק עושה את צעדי הראשונים בביצה המקומית וכבר מתיימר להיכנס לנעליים הכי גדולות בעולם הבידור. אז רגע, בואו נעשה סדר - מאיפה אזרתי כל כך הרבה אומץ בשביל לעשות את הדבר המטורף הזה? בינינו, קיבלתי הצעה, כזו שלא מקבלים כל יום. מה לעשות, אני אחד שאוהב אתגרים, אוהב כתיבה ובכלל בחור שאוהב לנסות דברים חדשים.

רוצים עוד רכילות?
פרויקט מיוחד: ישראל אטיאס משתלט על וואלה! סלבס

ישראל אטיאס. ניב אהרונסון
הרומן שלי עם עולם התקשורת. ישראל אטיאס/ניב אהרונסון

את הרומן שלי עם עולם התקשורת התחלתי עוד בתיכון - תעיד על כך תעודת הבגרות שלי בתקשורת (ותודה למורה אורית גת שלא ויתרה על הכנת שיעורי הבית). תוסיפו לזה כתיבה בתחום הספורט (מקומונים זה ה-הדבר!) וקיבלתם סמי כתב, או בשפת הברנז'ה 'וואנאבי עיתונאי'.

לצערי, ואולי לשמחתכם, דבק בי החיידק המטורף הזה שמאיים על כל מי שעובר במגמת תקשורת. כן, חיידק המשחק. רק שאצלי הוא תקף בצורה קשה ונאלצתי לוותר על כישורי הכתיבה לטובת שינון טקסטים (היי, שייקספיר). הנה, רצה הגורל ורצו אלוהי הסלבס (טוב נו, אני חייב להתחנף אליהם קצת), קיבלתי את ההצעה המפתה והחלטתי לסגור מעגל. בינינו, תמיד טוב לשמור על קשר חברי עם מדורי הרכילות. בכל זאת, אומרים שבידם הכוח להמליך ולהחריב.

אז לא, אצלי לא תקראו על אהובתי נינט טייב שירדה למכולת בפיג'מה ושיער מרושל. גם לא תראו תמונות של אייל גולן מחטט באף. אני, ישראל אטיאס, החלטתי להביא לכם פן אחר של רכילות. יותר עדין, פחות חטטני ובעיקר כזה שמתעסק באמן ובעבודתו ולא בכל המכלול שמסביבו. אל תדאגו, ההנאה עדיין מובטחת, אבל החוויה תהיה קצת שונה. מוכנים?

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מה מחכה לכם באתר החדש, החדיש והמחודש? פפראצי של אחת הבנות הלוהטות שישראל סיפקה לעולם - הלא היא וונדרוומן-גל-גדות, שקפצה לביקור מולדת, פרויקט מגניב ומיוחד לרגל חג הסוכות בו שאלתי את חבריי לתעשייה את מי הם היו רוצים לארח בסוכה האישית שלהם, ולסיום, בשביל להרים לי קצת את האגו (בכל זאת, מישהו צריך לעשות את זה) - אלבום תמונות אישי שלי מהילדות ועד היום. יאללה, תתחילו לגלוש. אם נהניתם - ספרו לחברים, אם לא - האק!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully