וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: יהודה לוי וגל גדות בסוכה אחת

וואלה! סלבס

15.10.2014 / 0:05

רגע לפני שהחג נגמר, וואלה! סלבס החליטה לתקוע יתד ולבנות סוכה מיוחדת לכל המפורסמים. את מי היא הזמינה לארוחת חג ולמה אורחת הכבוד שלה, היא בכלל תינוקת? שלומית מהשיר הכי לא מוזמנת

יהודה לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? יהודה יהודה, יא יהודה, אין ספק שאתה זקוק לשקט ושלווה בערב חג, בטח אחרי תקופה כל כך ארוכה ומתישה שבה היית צריך לקרוא בכל מדיה אפשרית על מעלליה של ארוסתך לשעבר. וואלה! סלבס מבטיחה שבסוכה שלה היא תנתק את החיבור האינטרנט האלחוטי, ככה שלא תוכל להתחבר לאינסטגרם או אפילו לוואלה! סלבס, כדי לקרוא מה נינה עשתה הפעם. חוץ מזה יש לפחות 15 בנות דודות (לא כולל אלה עם השפם והעקבים) לשדך לך. הבטחה: אין צלם פפארצי בשטח והכי חשוב - היא תרחיק אותך מהפחמימות.

רוסלנה רודינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? השנה האחרונה בחייה של רודינה היתה כמו רכבת הרים מפותלת במיוחד. מהקאמבק לזרועותיו של הזמר אייל גולן ועד ההכרזה המאושרת שהשניים מצפים ליורש עצר משותף (ושום מילה על תקרית תיק היד). נדמה שכל מה שרודינה צריכה זה קצת שקט ובעיקר ארוחה חמה. הדוגמנית הדקיקה, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, לא מראה סימני גדילה משמעותיים - לכן בסוכה היא תקבל תפריט שיותאם בדיוק עבורה: מסטייק ועד פיתה עם שוקולד, סנדוויץ' גבינה צהובה וכמובן מרק רגל עם חילבה שתרגיש בבית (ובלי שלוק אחד מכוסית יין). סביב שולחן החג היא תספר, לפרטי פרטים, איך הקאמבק המסעיר קרה. או שלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

גל גדות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? אתם באמת צריכים תשובה לשאלה הזו? גל גדות היא בת הדודה המוצלחת, שאצלה הכל נראה ורוד. שימו אותה בסוכה ותראו איך אתם לא נוגעים בשום אתרוג, אלא מקסימום מלקקים חסה וגם אז הולכים לעשות הקפות מסביב לבניין, תוך שאתם ממררים על כך שהחיים שלכם נראים אפורים, רעים ומדכאים. היא, באותו הזמן, תמשיך להשוויץ בסלפי שעשתה עם קווין קוסטנר ובהתכתבות בווטסאפ עם בן אפלק. גם אחרי שלוש מנות, קינוח וכמה כוסות יין - גדות עדיין תראה רזה, תמירה, מחייכת ונעימה, בזמן שאתם תרצו לתלות את עצמכם משרשרת קיפולי הנייר שהבן דוד קלע. בקיצור, צריך קצת יופי וזוהר בסוכה, ואיך לומר? הוא לא יבוא מכם.

ג'ניפר לורנס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? וואלה! סלבס איבדה את המוג'ו שלה. הסקס אפיל נעלם, הרגש מת והחושניות יצאה לפנסיה מוקדמת - לורנס תהיה האורחת היחידה שתצליח להחזיר לוואלה! סלבס את "הגרוב". רגע אחרי המנה הראשונה, תעביר ההוליוודית סדנאות ב"איך מצלמים את עצמך בעירום", אתם, תוכלו לגמול לה בקורס "איך מוחקים לצמיתות תמונות מה-iCloud". היא תעביר כמה טיפים ב"איך תופסים את הרוקר הכי מבוקש בעולם" ובתמורה תקבל שיעור ב"איך נחלצים משערוריות בשלושה צעדים פשוטים". בין לבין היא בטח תהיה חייבת להשוויץ בפניכם בתמונות שההאקר לא הצליח לשים עליהן את ידיו, ככה שכולם יצאו שמחים ומרוצים.

ניקול ראידמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? טוב, זה נורא פשוט. וואלה! סלבס היא נערה חומרנית... וקצת חרמנית (בדיוק כמו מדונה, מינוס נערי השעשועים). חשבון פשוט שעשתה וואלה! סלבס, גרם לה להבין שראידמן המהממת, שהביאה בסוף השבוע לעולם יורש עצר חדש למשפחה, בוודאי תפספס את ארוחת החג - מה שיגרום לה לרגשות אשם ולרצון עז לפצות את וואלה! סלבס במתנה שווה במיוחד. עם זאת, אין ספק שהנוכחות המצחיקה והקולנית של הגברת עם השאנל תמיד כיפית ונחוצה, כך שרק הפעם היא מקבלת פטור.

קנדל ג'נר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? כמו האייפון 6 פלוס, גם קנדל ג'נר היא הדור החדש יותר, חכם יותר, משוכלל יותר והיפה יותר (היי, היא גם מתכופפת אם מתאמצים) של משפחת קרדשיאן. ה"איט גירל" הנכונה של עולם האופנה לשנת 2014, תביא איתה שלל סיפורים על מאחורי הקללעים של תצוגות האופנה, חודשי ההרעבה העצמית, הטיפים של קנייה בענייני לבוש, תשובה לשאלה האם הישבן של קים אמיתי וגם תחשוף האם אבא ברוס ג'נר באמת רוצה להפוך ל"ברוסילה". אה, כמובן, השאלה החשובה ביותר: מי שומר על נורת' ווסט רוב הזמן שההורים שלה עושים חיים בעולם ומפקירים אותה?

בלו אייבי נואלס קרטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

למה? למה לא בעצם? אין ספק שמה שבלו הקטנה צריכה יותר מהכל, אחרי השנה האחרונה, הוא קצת חופשה אצל הדודים מישראל. אחרי תקופה שבה הדודה המשוגעת שלה החטיפה מכות לאבא מול כל העולם, אמא עמדה בצד ועסקה בפרסום תמונות בטמבלר האישי שלה, רק בכדי להוכיח לעולם שהיא ובעלה ביחסים תקינים - בלו אייבי הקטנה כבר הספיקה יותר מכל מה שאחד מכם יספיק בעשרה גלגולים (וסליחה על ההתנשאות). לכן, היא תהיה ההפתעה המשמחת של שולחן החג. חוץ מזה, ידוע שילדים אוהבים לדבר, ותודו שאתם מתים לדעת מה קרה במעלית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully