וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על סיימון קאוול

וואלה! סלבס

10.10.2014 / 0:20

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# השופט הקשוח ואיש המוזיקה המכושר, סיימון קאוול, אולי התפרסם בזכות פה גדול והרבה חוצפה, אבל בטח לא תופתעו לגלות שכבר בילדותו קאוול הסתבך בגלל פיו, ונאלץ לעבור לא פחות מ-16 בתי ספר בגלל התנהגות לא ראויה והסתבכויות שלבסוף הביאו אותו לפרוש מבית הספר בגיל 16 בלבד.

# אחרי שפרש מהלימודים, נאלץ השופט הגדול למצוא עבודה שתכניס לו כסף, ומהר מאוד מצא את עצמו על הסט של הסרט "הניצוץ" של סטנלי קובריק, שם תיפקד על תקן ראנר. נראה שהעבודה הסזיפית והעובדה שהוא לא יודע לעבוד עם אנשים נוספים, הביאו אותו בסוף לפרוש מסט הסרט. מהר מאוד הוא מצא את מקומו בחברת התקליטים EMI, שם עבד אביו, שהצליח בעזרת קשרים למצוא עבודה לבנו המופרע בחדר הדואר, עבודה שבה הצליח להחזיק מעמד וכך התקדם בסולם הדרגות.

סיימון קאוול. GettyImages
צריך זריקה או שניים/GettyImages

#לא רק מתמודדי אמריקן איידול ואקס פאקטור טומנים בעברם סיפורים קורעי לב, גם קאוול עצמו ידע כמה אירועים פליליים בעברו. בילדותו נעצר על כך שחטף אוטובוס עם אקדח. אמנם לא מדובר באקדח אמיתי, אבל למשטרה בזמנו לא היה אכפת שקאוול בן ה-12 עלה על אוטובוס יחד עם חבר טוב והחליט לעשות תעלול לא מצחיק בעזרתו של אקדח שעועית, כזה שאמנם לא יורה כדורים אמיתים אלא קטניות מתוכו אך הם מגיעים למרחק רב.

# תהיתם למה בגיל 54 קאוול נראה כל כך צעיר וזוהר? קאוול לא מתבייש להודות שהוא נעזר בשירותיו של דוקטור שמחדיר לו בוטוקוס לעור פניו, במטרה שיראה זוהר יותר וצעיר יותר וגם נעזר בהזרקת ויטמנים (כמו B12 וויטמין C) לתוך פניו.

#תהיתם למה קאוול נראה תמיד עצבני ורוטן? קוואל הודה בעבר, שהוא נוטה למצבי רוח קיצוניים ויכול להיות לפעמים מדוכא ועצוב "אני קצת מוזר, ונוטה להיות דכאוני ובעל מצבי רוח שחורים בלי שום סיבה נראית לעין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully