וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קים קרדשיאן שכחה את התינוקת במלון?

שירות וואלה! סלבס

5.10.2014 / 12:53

האם מלכת הריאליטי טראש העולמית, מיס קים קרדשיאן, היתה עסוקה עד כדי כך בצלמי הפפראצי - עד ששכחה את הבייבי נורת' ווסט לבדה בבית המלון? צפו והחליטו. וואלה! סלבס חור בראש

קים קרדשיאן, נורת' ווסט. ספלאש
אופסי, נורת' ווסט. קים קרדשיאן בפריז/ספלאש

מה קורה למלכת הטראש, קים קרדשיאן? האם התהילה, שלל תצוגות האופנה שבהן נכחה לאחרונה בפריז ובעלה הראפר, קניה ווסט, בלבלו אותה עד כדי כך שהצליחה לשכוח את האדם החשוב בחייה (תנוחי, קריס ג'נר) - בתה הקטנה נורת' ווסט?

ובכן, לא ממש לשכוח, אלא לצאת החוצה אל הרכב רק כדי למהר לשוב ללובי בית המלון הצרפתי שבו שהתה ולצאת מחדש, כשהבייבי שלה בידיה. מחדל או עוד כותרת לא מחמיאה - צפו ותשפטו בעצמכם.


עוד סיפורים נוצצים:
קים קרדשיאן מציגה: תאונת אופנה מביכה
מילה קוניס ואשטון קוצ'ר חושפים את התינוקת
צפו: הווידוי החושפני של אלדד גל-עד וקארין זלאיט

שכחה או שלא? צפו והחליטו

הכל קרה בשבוע שעבר, אז מיס קרדשיאן עוד שהתה בעיר האורות כשדילגה מאירוע אופנתי אחד לאחר. רגע לפני ששבה ללוס אנג'לס, צלמי הפפראצי המקומיים רק רצו לתפוס עוד פריים שלה עם קרואסון או כובע בארט - כאשר יצאה בחולצה מחוררת (טעם רע, כפרה) לרכב הוואן השחור שהמתין לה מחוץ למלון שבו שהתה עם משפחתה, מול גדוד הפפראצי. רגע אחרי שבחנה את הרכב מקרוב, אצה רצה חזרה לבית המלון ויצאה ממנו עם הבייבי נורת' בידיה.

אז מחלת שכחה, בלבול אה-ל-קרדשיאן או שלא היו דברים מעולם, והתינוקת נשארה להמתין בפנים עם מבוגר אחראי, בזמן שמאמא קימי בדקה אם הרכב ידידותי לעוללים רכים? על פי הגברת, שצייצה על התקרית בטוויטר לאחר ששמעה את הרכילות, לא היו דברים מעולם. "חבר'ה, אתם באמת חושבים שילדה בת שנה תישאר בלובי של בית מלון לבדה? אה, רגע, היא פשוט חיכתה לעשות צ'ק אאוט. חה". הכי תיקים באפלה.


וואלה! סלבס אף פעם לא שוכחת. לאכול. שש ארוחות ביום. פלוס קינוח. לכל אחת.


רכלו על קים קרדשיאן, שכחה או שלא, בפייסבוק

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קים קרדשיאן, קניה ווסט, נורת' ווסט. splash
לא תשכח! קרדשיאן עם קניה ונורת' ווסט/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully