וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יונית לוי מתעייפת מביבי נתניהו

וואלה! סלבס

2.10.2014 / 14:57

בזמן שצפיתם בנאום של ראש הממשלה באו"ם, היתה מישהי שפקעה סבלנותה והחליטה לומר את אשר על לבה. שמה בישראל: מגישת החדשות הממלכתית, או יונית לוי. וואלה! סלבס מלבינה

צילום מסך

נראה שכל שנותיה של יונית לוי בתקשורת עדיין לא לימדו אותה, שגם כשמראים קטעי וידאו על הפלזמה, המצלמות באולפן עדיין עובדות. כן, גם המיקרופון שלה עוד פועל. מה שאומר, שעדיף לא להעיר הערות או להריץ דאחקות - בטח לא כשמדובר בראש הממשלה, ובטח לא שגם ככה רוב הציבור מזהה אותך עם מחנה השמאל.

במהלך הנאום שנתן בנימין נתניהו השבוע על במת האו"ם, תועדה הגברת לוי באולפן, כשהיא מאבדת את הסבלנות ואומרת לכתב שהמתין לצדה, משה נוסבאום: "סוף סוף קצת ניצבים ורומנים. אלוהים אדירים, 45 דקות של 'חמאס איז ISIS (דאעש), ISIS איז חמאס". אופסי!


רוצים עוד רכילות?
החבר החדש של אנה בול
מצחיקולה: לא תאמינו מי מצטרפת ל'מועדון לילה'
הישראלית שכבשה את שבוע האופנה בפריז

יונית לוי. צילום מסך
45 דקות?!/צילום מסך

אירוני או לא, נראה שממש כמו תקרית המעלית של ביונסה, גם כאן מדובר באחת הנשים שהכי קנאיות לפרטיותה - שמעדיפה שלא לחשוף את חייה הפרטים לציבור. כעת, כאמור, היא נתפסה ברגע די מביך שכנראה יזכר לעוד זמן רב.

הקליפ שצולם במהלך הפסקה של חברת החדשות, הועבר בטעות לידי עיתונאית זרה, שהחליטה לפרסם את הקטע בפייסבוק ובאתרים שונים ברשת. סביר להניח שכעת, הגברת לוי תשמור יותר על פיה, בכל הנוגע לדעותיה האישיות.


וואלה! סלבס ראתה את הנאום של ביבי, וכל מה שהיא חשבה עליו היה כמות הגלידות שהוא אכל לפני.


רכלו על הסרטון של יונית לוי בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully